Saturday, December 31, 2011

You know me so well :)

Hello, Assalamualaikum guys! what's up?


I'm not feeling well :( Sakit tekak, ulser.. Sakit angat-angat. Nk makan tk boleh, nk minum pun tk boleh, tp aku main bedal je.. Haus kot, kalau aku tk makan minum segala bagai tu, mahu kering aku.. No! Makan tetap makan, tp sikit lah~ hehehe :D Oh ya, Happy new year everybody! *chui belum lg, bawak bersabar please!*  Okay tk payah tahu lah kan azam aku what, sbb setiap tahun sama, so tak payah ah tau.. Hahahaha! 


Okay say hello tu 2012, heeeee :D oh yeahhhh! Nak tahu tak? td ade beruk dekat fb maki2 aku.. Hahaha mcm tk reti nak hidup aku tengok mamat tu, dia marah aku kenapa nk potong rambut cam Justin Bieber, ehh pegi mampos lah, sibuk asal? baghal! Eiyyy geram nye aku, kenal aku pun tak, kawan dgn aku mmg jauh sekali! Tetiba sesat, sengal! and he said "Bangang" okayy bangang you back! So kau tk payah lah rase diri kau istimewa angat-angat, aku dah block dah kau.. Ha-Ha-Ha betapa baik nya aku kan? 


Dah lah, nyampah cerita pasal orang sengal camtu, tak de life! Mmg cam tu lah. Cuma td agak sedikit emotional, well you know me acano kan? kalau ade  org buat aku bengang tu lah makan dia! Sumpah tujuh keturunan, haha ceh tk boleh blahh tkdelah gurau je pun ;P lalalala, lantak lah kau mat, janji kau bahagia k? enjoy your life, pegi main jauh-jauh shuhhh,shuhhh! 


Chui! sekolah hari ape? ade yg kata 3 January lah, ade yg kata 4 January. Yg mana satu betul? please bagitau, nanti kalau aku pegi 3 January sekali tkde org lg.. Haaaa, excited je lebih kangg guard tu ckp ape pulak kan? tah lah aku tk paham, -____-" Oh ya, lama kn tk cerita pasal dia? muahahaha :D *lama ape kejadah, eh yeke?* Eh yelah! lama ok, lama angat-angat! Hahahaha, yesss! Malam td aku msg dia, muahahaha! *Then? tu je?* Hahahaha! nothing lah, hehehe, nnt aku cerita lg ek? Hahahahaha *Okay, ni aku tk paham td excited sgt, skrg dah tk.. Apebenda lah dia ni*


P/s: Please bagitahu sekolah bila, kalau siapa baik hati lah, ok adios amigos! 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0