Sunday, January 01, 2012

Ombak rindu :)




Hello, Assalamualaikum! Guys Happy New Year aaaaaaa? hehehe :D


So, amacam new year? best? Okay aku tidur aku tk tgk firework pun.. Nyahahahaha! Tidur lagi best dari celebrate ape kejadah tu ek? oh ya! Gambar atas tu, kenangan terakhir 2011 :'( err, kenangan terakhir? eh no,no,no.. I mean, the best moment 2011 lah.. Eh yeke? eh ape-ape jelah~ Haaaaa, ini dia lah yg bagi dekat aku, bukan aku yg buat.. Hahaha, thanks! i heart this.. If you read my blog lah, thank you so much aaaaa? sorry lah i got lost of credit nak msg you.. Sorry! :( 
Okay, jgn ckp lah kan? aku happy mcm mana? tuhan je yg tahu.. Hihihi :D Cuba tgk gambar yg first, hahaha, his name! Agak sedikit terkejut lah, aku ingat nama aku je, rupanya ade nama dia.. Oh, i guess ini lah gambar special tu ye? Ini bukan special, tapi tersangat-sangat special awak... :') Okayy, korang sendiri tau macam mana dah hati aku ni kan?  hahahaha! Tak boleh nak cakap, happy gila dah ni...


P/s: Thank you so much! :) *30 December 2011, malam tu last msg dari dia, (Copy balik for him) "Haha.. Takyahlah nak buat manje manje plak ngn i.. Hmm.. You, i da ngantok. Nak tdo. Byebye. Goodnyte my love. Take care ;-) imy" Okay takde tinggal satu titik pun, okay copy semua.. See! baca sendirilah sebab ape aku sanggup copy balik semua ni :)
Secara jujur dan sejujur-jujurnya, 30 December 2011 tu lah massage dia yang paling sweet.. 30 December tu dia sangat sweet antara hari-hari yg lain :D Hahaha I dont know why..
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0