Tuesday, December 27, 2011

Letter for my love ♥

Dear love,
I just wanna tell you that i love you so much. I love you till my last breath and you should know that.
How many times I told you that I love you? Hmm, you never know what i feel when you said, you just love me as your sister and not more than that. But I'm still being cool and relax, while my heart is broken . I don't know why I love you, I don't know why I need you so badly. But now, all my dreams never be true because i got to go and i will leave my beloved family, my friends and especially you my dear.
We'll never meet again, pray for me, pray that I will be rest in peace there. I just have 3 days to spend time with my family and my best friends. If you love me, keep this letter okay? Goodbye my love....




                                                                                                                                      Your Admire,
                                                                                                                                        Girl




Hello guys! Assalamualaikum, how sihat semuanya? I'm not feeling well, FEVER! :(


Oh yup, how this letter sedih tak? hihihihi :D Aku tulis, aku baca, aku reka, aku sedih! Nak nangis.. Actually ni aku buat time aku tengah demam dan terfikir kalau lah benda ni terjadi dekat aku..... So, mana-mana yg bercinta, yg dah tahu bila ajal depa then cinta depa tak dibalas. Hang pa boleh noh tulis surat ni kat boyfriend/girlfriend hang pa. Biaq depa tau macam mana rasa bila kita dok pendam perasaan kat orang sungguh lama! Depa ni bukan nak tau perasaan kita, depa tau ada orang minat depa, ada orang sayang depa, depa tak bagi reaction apa-apa pun! 


Aku ni sedih dok tengok orang macam ni *chuii kau pun sama noh!*  depa tak nak ka jaga hati kita? haihh entah lah. Tapi ceq cuma nak pesan kat hang pa semua, hargai cinta hang pa! Tak kisah aihhh, hang jatuh cinta time hang tadika ka, time hang darjah satu ka, chuii cinta tak kira umuq, tak kira bila, tang mana hang jumpa cinta hang pa tu! Tak kira aihhh semua tu.. Yang penting hang pa ikhlas, jujuq dengan cinta hang pa. Eh awat nya aku dok sibuk pasal cerita cinta ni, eh hello cik tasyo,tasyi,tasyu awak tu tak payah sibuk dok fikir fasal cinta noh! Hang pi fokus belajaq :) 


Hehehe, wait! Sejak bila pulak aku reti cakap utara ni? Hahahaha television.. So guys! Sampai disini saje aku membebel-bebel buat hari ni, sebab mau berehat.. Beta masih lagi sakit, fyi satu family aku demam, hahahahaha! yeahh! yeahh i'm strong :)  okay if i'm free i will update again! Assalamualaikum! 


P/s: Ghahahahahaha! nanti aku akan perah lagi otak untuk buat cerita jiwang sedih tangkap leleh okeng? hihihihi :D
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0