Saturday, December 17, 2011

I dont know why, I love you, I need you, I miss you, I like you.

Hello, Assalamualaikum, ;)

Today i'm going to Library Shah Alam, nyahahahahaha! I wanna study, study,study, study and study! ;D
Aku ada banyak kerja nak kena buat, kerja tuisyen, kertas yang banyak-banyak tu, omjaaaaay! Serabut perut :( 
Nak jumpa aku? datang lah sini, kita study sama-sama? *Amboiii, kau ingat kau Aaron Aziz orang nak jumpa-jumpa.. Perasan lebih je* Chuii, chill lah, gurau je lah... Hahahaha! Oh yeah, actually bukan soal ini yang ingin ku bahaskan.. bukan,bukan... Ini soal CINTA *Cinta konon PMR tak lepas lagi, ada hati nak bercinta! Tinggi pun tak cukup.. Stop it lah*  Who else dude? Dia lah.. Ya allah.. Boleh tak aku nak tahu kenapa aku selalu fikir pasal dia??????? Always! Tak pernah terlupa. Nak tidur ingat dia, bangun tidur ingat dia, nak mandi ingat dia, nak makan ingat dia, nak belajar ingat dia, nak pegi bersuka ria ingat dia.. Semua nya dia!!!!!!!!! Why? tell me why? 

Kenapa kau kena ada dalam kepala hotak aku? Haruskah? Kenapa?????? *Memang lah dah kalau kau minat dia, dah kalau dalam bilik kau tu ada gambar dia.. Chuii! Kau ni dah gila bayang tahap dewa!* Haihhh, entah lah.. Padahal dia pernah buat hati aku sakit gila babeng! Sampai aku melalak tak nak makan, duduk dalam bilik tu menangis! Oh man! Sumpah aku tak matang buat mcm tu! Kan? bukan apa, aku kan dah terlampau suka dekat dia.. Ya allah! Kenapa lah perasaan cam gini kena ada? Kalau dia tak kan pernah jadi milikku aku? kenapa? kenapa? 

Korang pun mesti dah naik muak, pelik, baca blog aku asyik je lah pasal dia.. Aku? memang tak kan pernah muak lah.. hihihihi :D Chuii, kalau kita dah suka orang tu, kita sanggup tau tunggu dia walaupun sejuta tahun, haaaa, tu kalau kau terlampau lah sayang dia.. Kiranya suka setengah mati dengan dia. Tu memang tak lah kau dapat lupa kan dia.. Tak kan weh. Takpe, aku masih bersabar menunggu... *Tunggu lah sampai gajah berjanggut okay? Tunggu..*

Come on Tasya! bukak mata besar-besar kau sanggup tunggu dia? Kau sanggup? Aku nak tanya ni, sanggup? Otak kata sanggup , hati kata rela :) So takde siapa boleh halang perasaan aku yg menggila ni okay? kau pun tk boleh halang aku suka, sayang kau, kau faham tak? *Parah dah budak ni, parah... Tapi satu je la nak pesan, jangan berharap sesuatu yg tak pasti chuii! Aku takut kau merana, kecewa di kemudian hari.. Tapi why not kau berkorban demi dia? kan? who know one day kau betul-betul jadi milik dia... its all about fate okay? Jodoh Allah yang maha mengetahui, Allah yang tentukan, Kalau tuhan kata Tasya dia jodoh kau, Alhamdulillah, :-)
I'm waiting you until you love me! i'm waiting until you be mine, I'm really like you boy..

P/s: I'm waiting for youuuuuuuuuuuu.................................................

Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0