Friday, December 16, 2011

Miss you guys!

Hello, Assalamualaikum, goodnight readers! 


So how are you? Seronok bercuti?? Haha, mcm aku tgh sekolah pulak kan tnya mcm ni, hihihi.. Sorry for the late update!!!! Because I'm very busy with my preparation for my exam next year.. So wish me luck okay? and insyaAllah i'll do my best :-) 
For two days, bengang dengan dia sebenarnya.. Sampai hati dia kata aku ni KANAK-KANAK!!!!!!!!!! Awak, awak tahu tak? betapa hancur berkecai-kecai hati saya bila awak cakap mcm tu, awak saya sayang awak! Awak jgn la buat saya mcm tu! Saya boleh mereng setengah mati tahu tak? *ape benda lah perempuan ni, awak-awak* Its okay lah, awak kena ingat, walau apa sekali pun yg terjadi saya akan tetap menunggu awak~ I'm w a i t i n g . . . Until you love me boy! :* 
Hehe, anyway thank you sesiapa yg sudi membaca blog ku ini walaupun cerita nya agak merepek hahaha! Yeah mcm tu lah kisah hidup ku :) *perempuan ni bila dia belum mandi buat kali ke 3 dia akan merepek, jiwang ahhhh, perkara yg sewaktu dgn nya lah...*  ;) 


P/s: I will update! Assalamualaikum, selamat malam! :-) *DONT FORGET TO ADD ME ON SKYPE OKAY? natasyoooo 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0