Monday, December 19, 2011

Hello Book! Bye Facebook! Hello Teacher! Bye Twitter! Hello school! Bye Skype!

Hello, Assalamualaikum chuii ;) 


Ni tengah lapar, penat, sebab baru balik tuisyen.. Nyahahahahahaha! Dekat tuisyen sumpah peristiwa yg memalukan.. Sorry tk nk cerita~ Malu tak terhingga.. Hihihi.. So how's your day? Aku hmmmmm... Entah lah. As usual lah penyakit sawan angau tu.. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Enough! Oh ya, anda semua dah ready kembali ke sekolah? Yess saya masih belum ready kembali ke sekolah, saya malas.. Saya nk tidur, nak makan, nak tengok movie, nak berfoya-foya dkt rumah! *Erkk, "berfoya-foya" jaga percakapan anda chuii!* Cuti mcm sekejap je :( Haihhh, untunglah siapa yg dah habis sekolah kan? Untunglah.. *Apa yg untungnya? Mcm rugi adelah.. Lepas ni dh tkde pegi sekolah lg, dah takde kena pakai lencana sekolah


Anyway, dah shopping barang sekolah?? Aku dah, hari tu lagi.. hihihihi! Shopping semangat kalau pegi sekolah?? Entah.. Takde semangat babe! Dia dah tkde babe! Rindu setengah mati chuii... *Puiiiii! Rindu konon,* Takpelah, dah nasib nak buat acano, hendak ku nangis~ *Kalau update tk payah cerita pasal dia boleh tk? Setiap kali post mst ade pasal dia, padahal topic ni tkde kena mengena pun dgn dia.* Lantak aku lah, blog aku.. Puiiiii! 
Tapi beg sekolah, pencil box tk beli lah, sebab nak beli dkt China! Hehehe, mesti dpt murah.. Dapat aku beli satu kotak! Huyoooo, hari-hari tukar beg sekolah dgn pencil box.. 


Eh,eh,eh,eh... Lagi seminggu je lagi cuti kan? Ya allah... Kenapa sekejap sgt waktu berlalu? *Perhhhhhh! Ayat tak boleh blah* Hmmmm, malas ke, tak malas ke tetap juga kena pegi sekolah aite? Wait! Ape azam korang tahun baru nanti?? Nak tahu tk azam aku ape pulak? hehehe, Alaaaa, tk payah tahu lah setiap tahun azam aku sama.. HAHAHA,  takde tambah tkde kurang.. Maintain! Ahaks! Oh ya, tuition pun this week habis.. Damn! I will miss my Cikgu Shukor ;'( *OMG! Dia ni in love dgn cikgu tuition pulok dah, takpe,takpe biar dia layan perasaan dia.. Esok lusa lupa lah dia dkt cikgu tu, then kembali kepada asal..


Okay lihat waktu, nak makan, mandi then solat then tidur then bangun balik~ Then.......... Keluar pegi jalan-jalan dgn kekasih lama! Hahahaha tkdelah.. Muka ni nk ade kekasih? memang tak lah! Keluar dgn my sayang, beloved mummy! hihi pegi cari kasut... Haaaa! Nak tahu tak? nak tahu tak? nak tahu tak? Kasut aku dh mcm mulut buaya dah.. Bodoh punya kasut, aku kick kung fu kang.. Nak tercabut-cabut lah pulaaaaaaak... Takpe,takpe, mama baik hati nak belanja so, ape lg rembat lah! REZEKI DEPAN MATA JANGAN DI TOLAK! Errrr, ingat tu! Kalau ade awek/boyfriend depan mata rembat je, jangan jual mahal sangat.. *Hahaha, perli diri sendiri chuii!*


Ok assalamualaikum! ;) 


PENGETAHUAN: JANGAN GUNA PERKATAAN BYE OKAY? TAK BAIK, SO BETTER YOU OLLS GUNA "ASSALAMUALAIKUM" WE OLLS KAN ISLAM :) 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0