Tuesday, September 13, 2011

Take care, I'll wait for you♥

Hello, bloggie ;'c 


Nak dengar cerita sadis saya tk? :'( Sebelum tu, tunggu kejap eh, kita nak ambil tisu.. *Half minute later...... Nak tahu tak? purse kita tinggal bawah meja, ya allah tk tahu la mcm mana kita boleh se-careless tu, kan? astarafilullahalazim, byk sgt dah minum pati jus semut agk nye, that why pelupa nak mampuih mcm ni, sobsob.. Gila lah menggelabah ayam aku td dalam kereta,then I told ma mum suruh patah balik dkt sekolah nk ambil purse, then she said, "ahhhh, no,no,no," K mum :'] Hmm, aku time tu dah tak tahu lah, dah tah ape-ape tah yg aku fikir.. Dah mcm org mati hilang kucing pun ade.. Fikir tah pape, hahahaha, tu sumpah cam bangang..


Ermmm, then dalam pukul berapa tah, aku msg la Sharifah dgn Wazien, LOL mcm diaorang boleh tolong kamek ja.. Sia-sia ja kamek msg diaorang.. Untung Sara tolong kamek, Alhamdulillah ringan ja beban kamek, dak usah risau lagi.. Lol, ape kejdah ckp Sarawak pulak tetiba, Haha, kantoi asal usul :p, Ermmm, hope lah ade purse tu amin... Dah, dah jgn fikir sgt.. oh yaaaa! Dah dpt result, oh sadis! Rahsia! Tk nak bgtahu, haha haha haha.. 


Purse, plssss come back to me, I'm really miss you lah bodoh! Duit aku nk beli topup, jgn lah hilang, Hope you come back to me, #hopping-hopping ;) Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, anyway haiiiiii! Long time not update! *Pekejadah ayat aku cam bongok je, KBYE! Haha Haha Haha, Oh iyiyi, sorry tersangat dan sangatlah sibuk dgn rutin harian, schedule penuh, blablablabla, serious aku busy, busy y'know what? haha haha, study-ing, Lol, percaya lah ;) 


So, tk de masa lah nk update-update bagai, bhahaha, sumpah nk pecah usus aku dgr, kalau aku ckp, aku busy sebab study! muka aku nk study? perhhhh semangat nyah! Acah-acah PMR pulaaaaak, eh no laaaah, UPSR ;) Haaaa, nak tahu tak? last Weekend pegi raya rumah kawan mama, OMG! kwn mama ckp aku nk ambil UPSR?! OMG! Okay! Aku tahu lah, aku terlalu pendek, jgn lah sindir sampai mcm tu sekali! Bhahaha, naaaaaah, nvm forget it.. Hohoho 


P/s: Wazien, Sharifah, Sara, thanks much! Kalau tkde korang mahu meroyan aku cari purse aku tu, heeeee :D even Wazien tk de kena mengena, bhahaha! Lol tp dia sempat lg buat lawak bodoh while aku tgh mcm orang gila minta tolong, hahaha, awesome much :D, me love you all ♥ 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0