Wednesday, September 07, 2011

Sekolah

Heyy, 


Okey semalam dah cuti hari ni pun mcm aku nak cuti je lagi, OMG, OMG, OMG, OMG, aku penat ~__~ Dah lah semalam aku tertidur, baju sekolah semua dah pakai get ready nak pegi sekolah je, entah knp tkde sape kejut aku, waaaaaah! Oshem ;) Aku buat dunno je lah, dah tkde sape kejut tidur lah lagi.. Bhahaha! Entah apesal lah aku mengantuk tahap gaban semalam, ohh TIRED :( Hmmm, hari ni sekolah, okey aku malas,malas,malas,malas,malas dan malas nak pegi sekolah.. Boleh tk kalau nk buat cuti sendiri? seriously, lepas cuti je seminggu ni aku malas nak pegang buku, aku malas nak buat homework, semua nye aku malas! 


Aku nak tidur, tidur, tidur, tidur, tidur dan tidur lagi ;) Bhaha, bingai nyeh! Kalau lah sekolah tu aku punya, haihh,mmg suka hati aku lah nak datang bila, nk datang setengah hari pun tkpe, hehehehe.. Boleh what, dah tu sekolah aku, ape aku nak buat, aku punya suka lah :) *ini tak lawak okey? blablablabla* K dah merepek dah ni, Oh ya! Hari isnin aku dapat paper agama, perhhh, terkejut beruk, babun, tenok ahhh semua lah, serious do, yelah masa exam mid year tu agak bongok sikit result nye, tp kali ni aku dah okey! Yeayyyy! Tak sia-sia aku beli buku rujukan tu malam-malam buta :) Btw awesome kan aku? Esok exam malam tu aku pegi beli buku rujukan, heee oh well, oh well.. 


Hmmm, semalam mesti dapat paper Science, KH, BM,English, kot kan? haihh berapa lah aku dapat, ahhh tension nye fikir fasal markah, dah ahhh, lantak kau lah markah, aku kat rumah ni doa je lah sampai sekolah nanti tgk kertas aku tu, tkde lah yg failed, harap-harap lah mcm tu #hoping. Heeeee :D 
Haaa, paper maths! Ahhhhhhhhh, menyampah aku tengok paper maths tu, rasa cam nak pijak-pijak pun ade, benci aku tgk markah tu, benci,benci, benci,benci.. 


Tgk jam dah pukul 9 a.m. :( plssssssssss, tak nak pegi sekolah, plsss! tak nak, tak nak, tak nak, tak naaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Nangis lah air mata darah sekali pun mama dah tk bg aku skipped sekolah lagi, semalam last! Perhhhh! Tahun depan mmg tak ahh nak cuti-cuti ni, kecuali ade emergency je, mama cakap.. K PMR kan? focus! focus! Oh wait! Pehal lah aku gelabah sgt ni, next year kot, lambat lg kot, sempat lg nak joli-joli katak tk usik buku, sempaaaaaaaaaaaat! *Kepala hotak kau sempat, pejam celik,pejam celik, nanti kau dah ade dalam dewan peperiksaan, haaa ayok tatayok* Okey masa dah time, aku nak mandi, makan, susun buku, oh ya hari ni tk iron baju pun guna baju semalam, hahaha yelah aku mana pegi sekolah semalam, so baju semalam okey lg tk berkedut.. 


Bye assalamualaikum awak ;)


P/s: Aku malas, malas,malas,malas.. Oh sekolah bila lah kau nak tutup kan? seminggu pun jd lah 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0