Saturday, September 03, 2011

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum, 


Satu hari dihari raya, lalalalalalalala, cehceh acah-acah first syawal pulak, btw SELAMAT HARI RAYA! Maaf zahir dan batin.. Ampunilah dosa saya, saya tahu saya byk kecik kan hati orang, sakitkan hati orang, buat orang rasa bengang daaaan, perkara-perkara yg sewaktu dengan nye lah kan, sorry ye? kosong-kosong.. ;) Peace no war.. Haaaaaaaaah, duit raya, bhahahah! Tk nak cerita lah, byk lah jugak, tp hmmmm, duit tu baru aku nk pegi joli katak, mama tak bagi :( Mama suruh masuk bank -..- Okay take it easy utk kebaikan rite? Hmmm, cam bosan, cam penat, then cam tah ape-ape lah aku updated kali ni, heeee.. Tgk lah later-later aku updated panjang-panjang, bye Assalamualaikum, selamat hari raya ;D




P/s: raya,raya, esok raya, mari kita bergembira, raya,raya.. <-- Since ramadhan ke 28 till now aku asyik nyanyi lagu tu jelah, hahaha.. 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0