Thursday, September 22, 2011

I love my friends :'(

Hello,


Hmmmm, this week I got a bit problem w my friends :'(  I dont know how this happens, I love my friends so much! I love Sara, Nazihah and Sharifah.. I dont want to lose them! I wish, to stay with them.. Guys please forgive me! Yeahh i know all this happens because of my fault.. Hmmm, korang sorry sangat... Aku tahu semua salah aku kan? please! I need yr attention back! Do not leave me alone.. I need you all! You are the best friends I ever had.. So please, forgive me.... I beg yr pardon guys..  Give me yr attention back... I love you all! I need you all! Do not make feel like no friends... 


Alhamdulillah, all had returned to normal.. Mereka semua layan saya balik... Betul orang cakap, kita sbg manusia yg hanya menumpang di muka bumi Allah ni, tk boleh hidup tanpa kawan.. Yeeee, itu lah yg saya alami beberapa hari yg lalu, saya rasa betul-betul kehilangan sesuatu yg sangat berharga buat diri saya.. Saya rasa macam saya dah tkde tujuan hidup dah pegi sekolah tu, saya tk boleh hidup tanpa kawan.. Saya sayang kawan saya.. Saya tk nak buat mereka tersinggung lagi :') Saya akan cuba jadi yg terbaik untuk kawan-kawan saya.. 


Seriously, I love them so much! Saya dah tahu mcm mana nak hargai mereka.. Buat mereka rasa bangga ada kwn seperti saya, Omjayy! Last week, tk igt hari apa, saya nangis fikirkan pasal kenapa Sara tk layan saya.. Saya sayang dia! Sayang sangat-sangat... Saya tk nak hilang kawan mcm dia, saya tk nak! Semalam saya msg dia, saya minta maaf dkt dia, alhamdulillah, dia maafkan saya.. Babe! you know kita tk pernah jd mcm ni rite? kita tk pernah pun terasa hati mcm ni, yee semua salah aku... I'm sooooooooooooooooooo sorry! Thanks maafkan aku, me love you :* 


Dan minggu lepas jugak, Sharifah ade tk layan aku, Ya allah, time tu aku rasa lost gila! Why dia cam tk layan aku, padehal kita rapat, okey je sebelum ni.. Why dia cam tu, tuhan je tahu mcm mana perasaan aku, whole day kita orang tk bercakap, balik jeh dari sekolah aku terus msg dia, then dia reply pun mcm.. Entah, then lama-lama tu baru lah dia cerita knp dia tk layan aku satu hari.. Then esok nye dia okey balik! Yeshhhh! Dia dah okey.. :') You know that I dont want to lose you? Aku minta maaf kalau aku sakitkan hati kau? :') 


Semalam, Nazihah noooo! Nazihah tk pernah tk layan aku, tp emmm masalah nye tuuu "budak tu" omg! Why setiap kali aku nk ckp dgn Nazihah "budak tu" mesti menyebok, menyenyeh nak cakap dgn dia, what the heck? sibuk tahu tak?! kau tahu tk kau sibuk?! No wonder lah yr friends pun tk layan kau.. Sbb, kau cam baby merajuk, touching, menyenyeh dgn orang.. Errr fed up! fed up! fed up! Why kau nk kacau semua orang yg kawan dgn aku? ade ja agenda kau, kau tahu tk kurang ajar bila aku tgh ckp dgn orang kau menyibuk, menyampuk! What type of people are you? Sorry tu say dear, but please, kau hari-hari balik dgn Nazihah bg lah kesempatan aku nk ckp dgn dia! Tolong respect orang sikit, yee kita sebaya, tp hormat lah sikit.. Hmmm, Nazihah, aku sayang kau! Aku minta maaf kalau aku aku ade buat kau rasa kecil hati dgn aku, I love you :*


Naaaaaah, ikhlas dari hati, aku tk pernah, tk terlintas pun tk nak lyn korang, benci korang and so on.. Nooooo! Tk pernah.. Aku sayang korang.. Aku harap korang faham aku, dan aku akan cuba faham korang :') Girls, I love you all, I need you all.. Please dont leave me alone :'(   I'm beg yr pardon girls... 


P/s: Promise me, do not leave me? I love you guys until I die, *take a note ;) 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0