Monday, June 20, 2011

Not going to school today

One word, PENAT!... Pagi Sabtu pukul 3:30 aku dah kena kejut dgn mama then mandi... After mandi, mama suruh packed bag baju, aku pun cam pelik lah, tetiba je? nk pegy mana do, so dalam kereta aku membebel tanya mama, nak pegy mana en? then ayah cakap pegy Melaka, sbb ade sedara meninggal.. Oh... Okay, time aku dgr perkataan Melaka tu en? aku igt pegy holiday do, hahahaha... Booooongek..... Hmmmmm, as usual lah kalau pegy Melaka tu, mesti tidur rumah Nenek Ngah, 


Okayy, dalam masa yg sama aku geram dgn ayah.. yelah, bagilah tahu aku awal-awal, tkde lah kelam-kabut mcm ni, baju sekolah tk basuh, kasut sekolah tak basuh, hw tak siap... Ape kes? Then aku buat perangai, hahahah! Saje carik pasal kan aku? eh biasa bro! :-) ... Yeah man! kena marah dgn ayah, dah 2 hari tak tegur ayah, dah lah hari bapa smlm en? aku sakit kan hati ayah pulak... OMG! Jadi anak derhaka lah aku 2 hari ni en? :-( ... Nope, takde lah kalau korang jd aku pun, mesti marah kn kalau ayah korang buat korang mcm ni?! 


Tapi, tu 2 hari lepas, today! Dah baik dah dgn ayah... Teheee.. Dah dapat balasan dah aku, sakit perut sangat-sangat dan sangat ;-) ... Heeeeee. balasan! hambik padan muka aku... So, bila dah sakit perut, nak pegy sekolah tu, memang tak ahhhh.. Hahaha! Hmmmm, ade lah kesempatan aku nk basuh baju sekolah, kasut sekolah and siapkan hw :-) .... Alhamdulillah... 


Kayyy, serious menyesal, on fathers's day, I should make my father happy, but i hurt him and make him feel frustrated and sad :-( ... I'm sorry ayah! I promise will never do the same mistakes again....  Forgive me, I beg your pardon........ Hmmmm, cam nk nangis pulak, even ayah dah maafkan aku, tp aku tahu dia kecewa gila dgn perangai aku 2 hari lepas, But ayah dah pesan, jgn buat lagi perangai mcm tu, Okay ayah :-) ... 


Aku sayang sebenarnya dgn ayah, tapi tu lah dia selalu tk percaya kan aku, anyway pernah tgk cerita papadom kan? haaaaa mcm tu lah aku! mcm tu lah ayah aku.. 24 by 7 ayah follow... Tak percaya? tanya sendiri dgn mama aku, serious.. Hari tu aku pegy library nk buat hw... Ayah sanggup tunggu.. OMG! See, dah mcm cerita papadom en? then, ayah tk pernah bagi aku pegy mana-mana kem pun... So aku tk pernah pegy kem langsung,, kesian en? 


Tapi, ayah buat mcm tu pun sbb ayah sayang aku, aku lah anak perempuan tunggal dia.... Kalau takde Anniq, lagi lah teruk ayah kongkong aku, Hmmmm, bila nk meet kwn2 pun tgk lah mood dia, bila dia kata okay, aku pegy lah, bila dia kata taaaak! Tak lah... Hahaha, dah biasa so aku dah lali :-) ..... Tk kisah tak keluar dgn kawan ke, keluar ke, sama je :-) ... Tu pasal lah bila kwn2 aku ajak aku keluar sejuta alasan aku bagi.. So, kau dah tahu kan knp aku bagi kau sejuta alasan? okay bagus :-) 


Happy Father's Day Ayah, you are the best Ayah I ever had


P/s : Makan ubat time, btw, bontot lah Doktor ni, asal tk bg cuti do?! Hello doktor, doktor tak tahu guru class saya tu cam mana, kalau tk bg surat MC, mahu meroyan dia nanti... Membebel tah pape.. Kayyy suruh mama taip malam ni, Assalamualaikum xx
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0