Wednesday, June 22, 2011

Oh yeah?

Hello, btw... Td masa bangun je dari tidur rasa menggigil gila badan, tgn and kaki sejuk nak mampos, dah mcm mayat hidup dah aku rasa... Then pegy toilet, muka aku pun merah, heh? pehal dgn aku do... Lepas keluar je toilet, wawa cakap tiga hari kita takde air... Hah? Tiga hari? woooooooo lama tu, anyway bukan dekat kawasan rumah aku je, disekitar lembah Klang, Wooooo :O ... So, mana-mana yg belum tadah air tu, sila lah tadah air dalam baldi siap-siap eh? Oh mana aku tahu? sebab aku baca surat khabar lah aku tahu... Sekian terima kasih, pasal air, pasal badan menggigil dah habis... 


Sekarang masuk perenggan baru, cerita pun sudah lain lah, ini cerita aku agak seram dan takut, Ya Allah, bila baca je, terus terduduk diam, membisu, kaku, lalalala... Semua ade, kayyy, aku sign in Fb, then bukak notification 20 <-- bkn pasal ni, pasal lain, tk habis lagi.. Haaaa, seterusnya, aku tgk Sharifah, ade post dkt Wall aku, aku pun klik ahh, aku igt dia nk ckp dia tk dtg sekolah ke, demam ke, ape ke., Tiba-tiba dia post pasal Dajjal , Astarafilullahalazim, terkejut den baca, heshhh, lagi pun mmg dah akhir zaman pun kan? hmmmm.... Byk dah benda pelik-pelik kita tgk sejak akhir-akhir ni kan? Ya Allah,  Ececeh, ceramah pulak aku pagi-pagi ni en? Teheee... Benda baik takpe lah, insaf kan diri sendiri and orang lain, betul tak? 


Lastly, pasal TEEEEEEEEEET, kekasih gelap, HOHO! bodos, eiyy menyirap do dgn dia, Pegy Mampos lah kau! ~lalalala~ Mcm CB tahu tak? CB? C to the I to the B to the A to the I,CIBAI <-- cheer part times :-) .. LOL. Hishhh, tetiba nk inbox aku, mcm vavi, Ahhhhh, lantak kau ahhh kekasih gelap, we're nothing! I hate you so much and much kayyy boy? Berambus dari hidup aku and berambus dari friend list aku? Shuhhhh, shuhhhh... 


Baru aku tahu knp aku menggigil tadi, maybe sbb kan 3 perkara ni, hmmm yeah! maybe... Okay, btw.. Yesterday, sorry to all my superb beloved friends, aku diam seribu bahasa, aku bermasam muka dgn korang semalam, I know dah mcm cekodok dah semalam muka ni, sorry lah der, aku pening tahap gaban dan aku rasa kepala hotak aku time tu dipenuhi seguni emas do, haaaa byk en? that why aku sonyap yo! Hihi, tp time rehat ok sikit, sbb dapat makan bihun sup, nyumm, nyumm, shedap, then gelak-gelak dgn Nazihah Wazien and Ain pasal salji terus sihat, hahaha! So, bila aku sakit , Nazihah , lah ubat nya.. HAHA! 


Serious, smlm gelak pasal salji tu, mcm nak mati... Hahah! Aku pun tak pahem, kenape, mengape, mereka berdua gelak mcm orang gila, so aku pun join ahhh dorang gelak.. Beeeeengong~ Btw, smlm mmg aku diam je lah, especially, I'm sorry to Sharifah , Nazihah , Sara and Hanisah ... Sorry eh korang? tapi lepas tu aku layan korang en? Sharifah aku ckp dgn dia, dia ckp dgn aku, dia minum air aku, then aku byebye dia, Nazihah jgn cakap ahhh, mcm nak mati gelak, Hanisah time balik aku ckp dgn dia and last Sara aku senyum tp tak cakap, teheee,, shorry shangat-shangat eh awak? 


P/s : hope today jadi hari yg baik berbanding semalam, Assalamualaikum xx


Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0