Friday, June 17, 2011

Taik kucing!

Hey! Semalam, serious mcm taik kucing! Menyampah do... Aku tgh bertenang nak tidur, seorang hamba Allah ni miscall, msg aku banyak kali, aku dah fed up ahhh, cakap dgn keling lagik bagus dari cakap dgn dia.. Tak paham-paham... Aku cakap jgn call, jgn call ahhh,, beruk! Bodoh binti Jamban shial. Aku mula lah nak memaki hamun mangkuk hayun tu... Angin kot, tiba-tiba! Eiyyyy bongek lahh dia tu, I think ya, ade orang jual number aku ohh, siap ahhh, kalau aku tahu siapa vavi yg jual number aku kat mangkuk hayun tu, haaaa, time tu baru kau kenal erti penyesalan der! 


Pegy mampos ahh, mangkuk hayun tu, budak hot ke, rempit ke, bohsia ke, bohjan ke, sama sekolah ke, aku nak maki dia, aku nak lempang dia kalau sama sekolah.. Ade aku kisah? Haaaa? Sorry ahhh, time mcm ni, dah takde erti hormat-hormat, aku dah takut, sampai tak boleh nk tidur... Ape kes? Eiyyy, taik kucing ahhh.... Actually dah bg tahu dah dekat mama and ayah, dorang ckp kalau call lagik bagik ayah yg cakap :-) .. Hmmm, bagus... Biar sampai dia terkencing-kencing ckp dgn ayah :-) ... Lolololol


Heshhh, aku dah lah tgh ade byk masalah.. then mangkuk hayun ni pulak tetiba muncul... Memang kena ahhh, eiyyy taik ahhh siapa yg jual-jual number aku, hoii bodoh! kau igt number aku tu ape? beg? kasut? baju? ikan? sayur? yg kau nk jual ikut suka hati kau.. Haaaaa?  memang aku nk kena tukar number ahh, ahhh.. Nk buat private number ahhh, takde orang kacau aku.. Or, buat number sendiri.. Geram betul aku..


Perangai mcm tak boleh lagi bangang kan? Alaaaa, skrg dah tak payah nk geram, takut or pape je lah perasaan kan, sbb aku dah tayang number dia dekat merata-rata tempat *padehal Fb dgn twitter je.. Ha-ha-ha- -.- Tk de masa nk melawak bangang skrg...  So, mangkuk hayun... tak paham-paham lg ke? jgn lah kacau aku, vavi! 


P/s : Naaaah, ini dia number mangkuk hayun tu 0172187018 
Inform aku dekat Twitter or Fb kalau kenal siapa dia kayy? -TQVM-  Assalamualaikum xx
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0