Monday, January 17, 2011

Tired of school XD

lalalala , aku dah semakin kusut , serabut , stress , kalot , semua lahhh .. tension lahh lately ... ahhh dengan cikgu semua garang nak mampos , homework banyak sampai tangan aku pon dah kebas .. haiyaaa , then aku pon dah malas nak pegy sekolah lagik , aku benci lah masuk class tuh , dah aa classmate semua mcm apa , YA ALLAH !! tension nyer macam nih .. then dengan manusia sekeliling aku , dekat sekolah tuh , hi ,,,, kalau lah boleh aku jadi baby balik , aku tak nak sekolah sini , boring lah sekolah sini , lagi 3 tahun aku kene sekolah situ , aku harap dalam masa 3 tahun nih , setahun tuh aku dah dapat tukar sekolah .. tak nak aku sekolah situ lama-lama , boleh jadik orang mereng tahu x , ye , ye , yang mana dah 5 , 4 , 3 , 2 , setahun sekolah situ memang lah tak de lagik yg mereng .. tapi aku nih memang tak suka sangat-sangat sekolah situ ,, faham tak .. tolong lahh sampai bila-bila pon sekolah tu belum masuk category sekolah yg paling aku suka , sayang , cinta , apa-apalah ayat yang sewaktu dengannya .. tak nak aku , bosan lahhh ... hishhh .. dengan class ntahh apa-apa ... ya allah ,, boring nya sekolah sini !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0