Saturday, January 15, 2011

Hari ni ♥ ♥

Hari ni aku pergi jalan-jalan dengan family daripada pukul 10 and balik pukul 6 , lama tak ?? HAHA !! adik aku lah , tak nak balik .. tahh pape entahh ... actually pukul 12 mcm tuh kitaorg dah sampai rumah dah pon , then adik tetibe menangis , aku tak tahu asal , HAHA !! mama kata maybe dia tak nak balik kot ,, then ayah pegy aa buat susu dia then keluar pegy jalan lagik ... btw , kitaorang dah tak tau nak pegy mana lagik .. mama nak pegy IKEA sebab nak beli apa entah ,, then ayah said okay ! bila dah sampai dekat Sungai Buloh , bapak dia !!! Jam gilaaaa , HAHA !! tak ada rezeki lah nak beli barang tuh , so kitaorang pegy Tesco jer , HAHA !! dekat Tesco lawak gila do , dekat tempat parking kereta tuh ada org jual-jual bunga , then ada lampu mcm kat i-city tu , tp kecik punya aa .. tak ada lah besar mcm kat i-city tuh , HAHA !! korang tau what , ayah aku kata , nak beli . dia dah siap tanya dekat sales girl tu lagikk , boleh hantar dekat rumah tak , sebab kereta tak muat , barang banyak , mama cakap tak payah tak payah , HAHA !! then mama cepat-cepat tarik ayah suruh balik , adoii ,, kenapa eh ?? mama tak nak , perghh best tuh nanti rumah aku jadik mini I-city , HOHO !! gilaaa aa , then dalam kereta , tiba-tiba ayah kata kat aku ngn mama  , birthday aku nanti buat sekali dgn adik bulan 5 ,, Ahhhhh ! tak nak aku , lama sangat !!! aku decide baik tak payah buat langsong !!! lagik bagos , then aku cakap kat ayah , ayah cakap , okay so ayah dgn mama just bagik aku hadiah , aku tanya hadiah apa ?? ayah cakap , hadiah lampu i-city tu ... letak dalam bilik aku , HAHAH !! tak nak aku !! gila ker ?? lampu tuh letak dalam bilik ??? wahhhh !! nampak sangat perli aku , '__________________' ... 

*nampak ,  phone Xpress Music , tapi ........  aku jeling-jeling jer ,, padahal dalam hati aku menangis ,, hendak ku nangis ,,,,,,,,,, :'(
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0