Friday, January 14, 2011

K E M A H U A N :'(

Dari hari ke hari aku nak tukar phone aku , tanak dah lah pakai phone tuh bosan ! nak tukar phone !! aku naaaaaaaaaak sangat pakai phone Lollipop , tapi sure tak dapat ,, HAHA !! ada lah sebab-sebab tertentu , mana boleh bagik tahu !!! kalau tak dapat phone tuh pon , phone Xpress Music 5320 pon jadik lah , what ? phone tuh dah lama ?? biar aa !! aku yg nak pakai , :p . haishhh , bila lahh aku nak tukar phone baru ,  haiyaaa dah 2 tahun aku pakai phone tuh do !! mana pernah aku pakai phone lama-lama macam tuh , coiii , lama nyer nak dapat tukar phone !!!! OH no !!! berzaman aku tunggu , oh xpress music , please come to me honey  !!!

 Setakat letak gambar plus tgk pon jadik lahh , mana tahu one day aku dapat memiliki kau !!! tambahan , dgn duit aku sendiri hasil titik peluh aku , *sekarang bkn dah kerja nanti , kalau dah kerja , baik aku beli phone lagik mahal , plus canggih nak mampos  , HAHA !! tamak lah pulak , Haihh ,, ada lagu lah utk kau wait ya , " salahkah bila aku menginginkanmu , dan berharap engkau kan jadi milikku , walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku , "  OH xpress music , please lahhh datang kepada ku !!!! Aku memerlukan kau !!! haihhh ... tengok sampai menyanyi aku sebab nak kan kau , kalau lah 14 tahun dah boleh  KERJA part time kat mana-mana , dah lama aku kerja  , sebab kan nak kau wahai xpress music , ini dalam mimpi pon tak akan !! haihhh dugaan , dugaan , dugaan , korang mesti pelik kan ?? asal aku nak sangat phone nih padahal phone nih dah lama ,  harga pon murah , entah lahhh aku memang nak phone ni sangat-sangat , tak tahu kenapa , sebab nak lah kan , HAHA ! apelah bengap sgt pegy soal diri sendiri !! HAHAHAHA !! tasya ohh tasya !! xpress music ohh xpress music , :'(
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0