Thursday, January 13, 2011

BIG DAY ! ♥

Alhamdulillah , aku dapat jugak MC ,  hari nih , HAHA !! happy gila kott , tak payah tgk muka beruk-beruk perasan HOT tuh amin ... (: walaupon 2 hari jer aku bercuti , tapi syukur .... hmmm , jom plan apa nak buat esok , apa eh ?? tido ?? tanak aku , nanti mata aku melekat mcm letak gam , eiyy sakit nak bukak , err apa eh ?? tgk tv je lahh , btw , apa yg BIG DAY ?? HAHA ! aku sendiri pon tak tahu ... sengal kan ?? maybe ,, cuti kott !! HAHAHA !!! anyway hari nih cerita best berlaku ?? tak do ,, cuma cerita basi yg lupa aku nak post .. hehe , Guys , korang kenal Hensen Lee , korang kenal tak ?? dia model , host , lagi apa entah aku tak igt , Ya Allah , handsome gila dia !!!!! AHAHAHAHA !! Siwon ?? tak nak lahh , ramai org minat lahh .. its okay ... malas .. tak pe Hensen org tak kenal sgt kot , know what ., aku paling malas kalau nak pegy sekolah tuh , bngon awal-awal mcm pukul 8 , 7 , haaa since Hensen jadik host The Breakfast Show plus aku baru tahu cerita tuh and host dia hensem gila !!! HAHA !! and sejak tuh lah aku bangon awal , tapi hensen ada hari lah dia hosting cerita tuh ,, ahhh whatever ! janji aku dapat tgk muka dia sudah .. heee (: haihhh hensem nyer ,, aku rasa aku sakit mata sebab Hensen kott , OH Hensen I  you ... korang nak tgk muka Hensen takk ??? nahhhh ....


Hensen Lee , will you marry me ? ;-)
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0