Wednesday, January 12, 2011

MACAM-MACAM MOOD !

lalala , hari nihh aku boring tahap gaban , sebab , classmate mcm bongok , mcm bodoh , hishh semua lahh menyampah do , and lagik satu aku happy jugak sbb keling tuh tak ajar aku dahh , amin , and aku gembira yang amat sebab aku sakit mata today !! hahah , maybe disebabkan teruja nak mampos tgk cikgu handsome tuh kot , ha-ha-ha- jgn perasan lahh , dah , dah , dah , and happy lagik sebab aku dapat jadik bendahari kelab kerjaya , hahaha !! suka aku ,, org kenal !! huhu , kenal aa sangat en , btw !!! ada lagik aku bengang jugak , sebab si gediksss tuhhh sape lagik mangkok ayun tuh punya ex lahhh , tanak ckp lah nama dia , yg mana tau tuu faham-faham lah ye , tiba2 nak jeling2 aku , siapa dia nak jeling aku ?? BUDAK FAMOUS ?? OH please lahh , geli aku ,, menyampah do , eiyy  sekolah sini ,, dah lah boring , budak-budak dia , semua tergedik-gedik ,, lagi-lagi haishhh malas nak ckp lah buat dosa aku jer ,, eiyyy knp lahhh aku pindah sini , aku rasa lagik bagos aku sekolah kampong , jadik bdk kampong , tak de lahhh budaya KEBARATAN sgt , nak famous lah ape benda-benda lah  , famous hotak dia , eiyy tolong aa , menyampah aku , sakit mata aa , hari-hari kena menghadap muka beruk-beruk tuhh , bajet do !! tak suka aa ,, hmmm nak buat mcm mana tahan jer lah kan , tu lah sape suruh tak belajar betol-betol , tak de lahh masuk sekolah nihh , tak jumpa pon beruk-beruk tuhh , menyampah aku cerita pasal dia ,, mcm apa jer ,, dahh dahh dahh , chill ;-) , anyway hope esk mata nihh merah lagik , tak nak aku pegy sekolah ,,,, kalau boleh , esok tiba2 mama dapat tukar tmpat kerja kat mana-mana , dpt ikut mama , tak payah sekolah sini lagik ,, yess !!! amin ... mintak-mintak lahh termakbol ,, adios SMK SEKSYEN 7 , ADIOS BERUK-BERUK PERASAAN HOTSTUFF !! semoga termakbol lah doa aku amin .. (: and tadik masuk sukan  hoki , then salah sorang dari members beruk-beruk tuh masuk jgk , eiyy menyampah nyer , aku tak aspect pon dorang masuk , ya allah stress gila !!! macam-macam masalah ,, nasib lah ade blog nihh , kalau tak tak tau nak luahkan dkt mana dahh ..
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0