Tuesday, January 18, 2011

N A T A S Y A :')

HEHE , guys korang tahu what ?? hari nih macam2 jadik kat aku haha !! plus hari nih aku , sharifah , mimi , separuh gila dah tadik dalam kelas asyik tergelak ajer , HAHA !! tak tahu asal , btw , today ! aku happy gila ... haihhh ...hari ni aku asyik kena kan orang , gelak kan orang , gelak sendiri , HAHA !! memang happy lahh , hari nih macam aku tak banyak amik tahu pasal orang , aku sibuk buat hal aku sendiri ... and !! cerita nih dah lama jadik , tapi aku lupa nak post ... haaa , last week kot tak silap , aku , dengan siapa eh jalan nak naik kelas , tak ingat aa , then ada lah senior lelaki nih lalu sebelah aku , tangan aku goyang-goyang kedepan , kebelakang , omaigod ! tiba-tiba !!!!!! aku terpukul peha dia , sipi jer dengan torpedo  dia , kalau kena lahh dia punya torpedo time tuh,, mampos aku dia cari !!! terpukul peha dia pon , aku asyik2 terserempak dia , bila terserempak aku jer kan , dia jeling aku then pandang slack kat aku !!! coiii , gila scary aku !!! macam nak makan aku jer do !! uuuuuu mak aii ... takot aku , tapi syukur alhamdulillah aa tak kena dekat torpedo dia , kalau takkk !!! cari aku sampai lubang cipan kott !!! btw , aku malu ke ?? dia yang malu eh sepatutnya ?? Aiyoooo '______' pening aku , aku rasa dia lah yang malu , eh aku lah , ehh entah lahh , dua-dua malu ... memang tak akan lupa ,, kalau boleh , setiap kali terserempak jer dengan dia , aku nak lari lintang pukang ...

                                                      OMAIGOD ! I SEE YOU AGAIN :D 
Korang tahu what ?? ada lah senior nih , lelaki , Ya allah , sumpah aku cakap , HANDSOME :D . btw , dia abang ex aku , eh bukan ex ,, kawan aku .. haaa , tapi dia mengaku aku nih ex dia , since bila aku kple dgn dia ?? ahhh lantak lah , okay okay , nama dia ?? errr A_ _ A_ _ pandai-pandai teka lah ye ,, :) aku jumpa dia nih dekat library time aku keluar nak naik class after habis class sejarah , aku teruja tahap gaban lah kan , dia senyum kat aku sebab ,,, HAHA !! aku bergadoh dengan aslam , then dia gelak jer tengok aku marah aslam ,, HAHAHAHA !! btw , aku selalu jugak lah nampak dia , tapi ... aku tak tahu aa dia tuh dah ada girlf ke takk :( , kalau ada ??? hmmm memang tak aa en , alaaa biar lahhh.. minat jer kot , tapi aku memang terharu gila dia senyum kat aku , before this aku kalau terserempak dia face to face , aku pandang2 jer dia , dia pon .. haihhh aku sukaaa tengok muka dia , handsome gilaaaaa !!! HAHAHA !! nanti aku nak cari aa nama dia kat fb ,, haihhhh :) *senyum melebar hingga ke telinga (:
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0