Wednesday, January 19, 2011

Bila ?

Okay lalalala , sampai sekarang aku tak jugak-jugak jumpa dia ohh ,, tadi aku tunggu dia , aku datang pagi ! aku ingat boleh jumpa dia aa , hmmm HAMPEH ! =.= dia bukan ado pon !!! penat lah aku ni round2 sana sini , tapi dia ?? aku tak jumpa-jumpa ,, gila aa aku dah semangat plus berani do nak jumpa dia ... haihhhh .. bila lahh aku dapat face to face dengan dia ohh ??? haihhh ... '___________'


USAMAH & SHARIFAH 

HAHA !! ni lagi sorang cinta tak kesampaian , HUHU , actually Sharifah , memang dah lama minat usamah , tapi dia malu sangat nak bagik tahu usamah , apehal do ?? nak malu apa ?? cakap jer lahh , nih selagi tak cakap selagi tuh lahh dia dok berangan-angan pasal usamah , HAHA !! aku rasa lah kan , kalau lah Sharifah dgn Usamah on lah kan , kple lahhh !!! mesti romantic kott !! ehh takk , tak , tak !! romantic apa jadahnyer , sweet !! HEHE ..haihhh . seronok aku tengok bila orang kple sana , kple sini !! wow !!! tapi aku ??? bila lahh ada bf kan ?? OMG !! please , please , please ,, come to me !! lol .. HAHA !! joke je lahh , ahhh ada , ada , tak ada , tak ada !! lalala , anyway , Sharifah aku as your friend just doakan ko ngn beloved BOYFRIEND , BOYFRIEND lahh sangat en , dapat jugak kple one day , tak kira lahh dah tua ke , apa ke , asal kan dapat , ko cantik , kau pandai , mesti Usamah accept punya lahh , one day !! haihhh , boleh lahh ko lupa kan si ,  Tomeng ! kan ? kan ? :) Tomeg , Tomeng , sampai hati kau buat aku cam nihh !! bongok ! '____________'

Tasya , bila nak taken do ?! 

HA-HA-HA- ! Tasya taken ?? memang tak lahh , aku dah memilih lah sekarang !! tak nak lahhh , tapi aku nak kple ,, ehhh entah lahh , mesti korang tak faham kan dengan aku ?? aku ?! lagik lahh tak faham apa kena , apa masalah aku sekarang , aku nekad tak nak layan laki lagik , tak nak kple , semua lahhh ! tapi dalam masa yg sama , aku berharap sangat someone datang mintak kple kat aku !! but , aku tahu semua tu tk kan jadik do ! ye lahh aku tahu aku sape , tak HOT ! Tak COMEL , Tak CANTIK !!!! semua lahhh ,, mana lahh ada orang nak kan , ye lahhh .. fine !! malas lahh cerita pasal aku , yang tak sudah-sudah bermasalah setiap tahun !! OH no !! malas aku nak fikir , tak ada lagi bagos dari ada !! AHhhh pegy mampos lahhh ... malas lahh nak fikir kusut ,, aku nak study ... NO BOY NO CRY !
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0