Saturday, January 22, 2011

Fine I'm fed up !

Okay , fine !!!!!!!!!!! aku dah fed up .. ye lah , aku yang rasa diri aku loser pergi luahkan something yg tak patut aku cakap , lalalalala , okay ayat jiwang sikit aku bagik !! "selama ni aku bertepuk sebelah tangan" , lalala aku dah fed up .. okay aku  tahu start dari aku cakap dekat dia mcm tuh , fine dia dah tak text aku . ahhhhhhh aku tahu betapa LOSER nye aku , fine aku sedar ... that why , aku malas nak kple , aku malas nak suka kat someone , aku malas nak nak tahu pasal dia , aku malas !! aku fed up , because , dorang  buat aku sebijik mcm tunggul bengap ... ahhhh mampos lahh ,, start dari hari ni , aku dah tak nak suka kat orang , buat sakit hati , aku stress !! fed up ... semua lahhh ... lalala !!! best kan kalau aku , dikurniakan tuhan , supaya benci lelaki , tak minat lelaki , tak hingin lelaki , semua yg berkaitan dgn lelaki , memang Zero lah dalam diri aku , cuma !! aku boleh sayang lelaki , ayah dengan adik aku , orang lain no way !!! best nyer kalau aku jadi macam tuh , please lahh , baru aku faham , lelaki semua ntah apa-apa , MENYAKIT KAN HATI perempuan memang number one lahhh ,, dahh , FED UP , tengok lahhh , kalau aku ..........  ,, ahhhh , tak ada pape lahhh , ahhhh stress , need time !!! aku nak clear kan kepala hotak aku yg serabot ni , .. adios amigos !

*Guys sorry , if aku tak reply text korang , tak jawab call korang , aku nak sorang2 , clear kan masalah aku , then aku baru on phone , reply text korang , im sorry !! ADIOS ! 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0