Sunday, January 23, 2011

............................

I want the whole world know , that I'm  love you so much . HAHA ! ayat nih dah lama aku tak sebut plus tak tahu nak cakap kat siapa ! BHAHAHAHAHA ! entah lah , tak kan nak cakap kat  ayah , gila ?? mama boleh lah cakap mcm tuh , aku nak cakap ?? tak nak aku , tapi kalau dekat Hansen , aku nak :) , BHAHA ! aku tahu tak akan punya .. aku pelik , kenapa aku mesti , benci lelaki ?! adoi masalah ! haihh .. tapi betul jugak cakap mama , nak benci lelaki buat apa ?! tak ada makna nya lelaki semua sama , tapi .... aku rasa ada ! semua sama , tak boleh pakai , menyakitkan hati , sebelum dapat , sayang lah , cinta lah , you are the number one lah , apa-apa benda entah , bila dah dapat , hari-hari nak gadoh , hari2 carik salah aku , apa kau nak ? eiyy sumpah menyesal aku accept dia dulu , kalau aku tahu jadik macam nih , tak nak aku kawan dengan dia ! kenal , whatever lah , tengok sekarang ? apa aku dapat ? hidup kacau-bilau , otak serabot , menyampah , semua lah yg jahat2 aku fikir bila nampak lelaki , lagik-lagi dia . Ya Allah , kenapa dia mesti kple dgn aku ?! haruskah ? wajibkah ? Omaigod , tension , tapi in the same time , aku jeles tengok orang kple , dating sana , dating sini . Apa nih , kata benci lelaki , tapi teringin , no , no , no , forget it , lupakan dia please !!!! tolong , tolong , tolong , shuhh , shuhh , shuhh , berambus daripada kepala otak aku ! kalau aku cerita pasal dia ? sampai zohor minggu depan tak habis . dah lahh .. letih cerita pasal dia , 

TODAY WAS A FAIRYTALE :-) 
HAHA ! fairytale lah sangat , tak de lahh , mana ada pape jadik hari nih , cuma kepenatan yang tak  terkata yang aku dapat hari nih ,, semua nih budak gemok tuh lah , siapa lagik MUHAMMAD ANNIQ lah , eiyy dah 5 jam ayah bawak round2 satu shah alam , but dia still tak nak balik rumah jugak , menangis , bila mama tanya "jom balik tido nak ?" dia jawab "nanak !" ya allah budak kecik nih , aku gigit jugak karang ,, ayah ngn mama dah malas nak layan kehendak dia , so kitaorang pon balik lah rumah !! HAHA ! padan muka kau gemok kau kena tido , !! HAHA ! aku suka balik rumah :) HAHAHAHAHAHAHA !   
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0