Wednesday, January 05, 2011

HAPPY NEW YEAR !

Heyy guys .. ya allah lama tak update ohhh , kinda busy lahh dgn sekolah .. homework aku banyak nak mampos ... HAHAHA ! too busy , and HAPPY NEW YEAR GUYS ,,, so apa azam korang ? hehe , mesti best-best kan =) hehe , btw , first day sekolah aku ?? lalala , macam-macam benda dah jadik , aku apa lagik penyakit aku datang lahhh , GELABAH ! HAHA ! know what , first day aku dah demam , kesian kan ? and first day jugak homework aku dah melambak ! hadooooiiii , manyak penat ohh kalau aku cerita pasal first day sekolah , sampai subuh minggu depan pon tak habis-habis , so aku skip-skip jer lah ye ? :) haihh , boring ohhh ... sekolah ,, bosan .. balik-balik tgk muka perempuan gedik , setiap tahun , haiyaaaa ! manyak letih ohh ! 
SEKOLAH OHH SEKOLAH ! 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0