Friday, December 31, 2010

OMG ! sekolah )-:

OH no ........................... isnin aku bakal bertemu sekolah , haihhh , sekejap betul masa berlalu , then aku mesti jumpa Mangkok Ayun tuhh , aduhh , benci sial ... tapi syukur Alhamdulillah dia tak sama class dgn aku , Amin , kalau tak dan-dan aku mintak tukar sekolah kot ,tak nak aku hadap muka dia , lain aa kalau muka dia ala-ala Johny Depp ker en tu tak pe aa aku menghadap dia hari-hari tak de aa jemu , ini .... tak handsome langsung , :P bluekkkk ... btw , esok dah 2011 , aku dah form 2 , then form 3 and PMR !!! OH no , scary gilaaa , eh nak buat speech aa , :D 

Next year aku nk study betul-betul , aku dh tak nak study main-main lagik , kalau aku study main-main , tgk lah masa UPSR , result aku cukup-cukup makan jer , aku tak nak PMR aku cukup-cukup makan , no way benda tuh boleh jadik balik .then nk jadik bersikap terbuka , jaga perasaan org , :) .. haaa one more thing  , paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaling penting ! aku dah tekad aku tak nak couple , selagi aku belum habis sekolah , selagi tuh aku tak kan couple , Aku nak belajar  and  since mangkok  tuh buat aku jadi mcm nih , jadi mcm org bodoh yg tergila-gila kn dia sgt ! OH please lahh , and since dia buat aku mcm tu lah , aku dah serik aa ade bf  mcm bodoh jer ,, M A LA S , okayy okayy korang mesti tak percaya kan ape aku ckp nih , sebab ,, relationship aku dekat facebook tuh , YA Allah , aku dgn Aiman tak de apa-apa , kitaorg buat relationsip tuh pon bersebab ... tapi yg penting kitaorg tak de pape .. kalau ada , dh lama aku tulis pasal dia .. ni tk de kan . aduhh ..  so please lahh faham .. nasib lah kawan-kawan aku dh fhm , tu pon dah berpuluh kali aku ckp , nasib baik faham jugak , kalau tak , aku tak tau lahhh , haihhh , aku main-main pon salah , kalau betul-betul ??? lagilahh , Ya Allah , entah aa , malas dh nak explain ...

Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0