Friday, January 07, 2011

BAD THING HAPPENS ....

lalalala , aku dah break dgn Rizal semalam ... so sekarang aku single .... yeahh single ... Azam baru this year tak nak couple dgn mana-mana lelaki lagi ! benci duh ! Shit jer ohh ada bf , semua tak boleh pakai , eh no lahh , start dari hari ni , tahun ni , masa ni , saat ni , aku benci lelaki , aku malas nak couple ! ANTI LELAKI ! serious duh , aku menyampah aa , please lahhh , sikit-sikit nak sakit kan hati aku , guys korang tau , Rizal ckp aku couple dgn Haikal , Haikal mana sial ?? sumpah aku tak kenal .. merepek duh ,, OH please lahhh ... kalau dah tak nak , ckp jer lahh terus , niy tuduh-tuduh aku ada bf lain , angin aa en , ,mcm SIAL jer perangai , sabar jer duh !! Ahhhhhhhhhhhhhhhhh ... STRESS ohh ... OMG ! dah lah cerita sampai sini jer , malas dah aku nak igt2 dia ... dah EX dah pon , so tak payah igt-igt .. buat sakit hati , '____________' .. Today , aku bengang tahap cipan ohh , know what ? masa aku pegy daftar pasal koko , dkt dewan terbuka , aku pegy lah daftar KP , (OMG , 'dia' KP duh ! mampusss aku !!!) haaa , then aku nak tulis nama aku , sial jer ade org pegy pegang pinggang aku , tak tahu sape , then MANGKOK-MANGKOK yg jaga pendaftaran tuh pegy gelak kan , kimak gila perangai , apa lahhh ... bodoh nyer .. menyampah aku , sakit hati aa , eiyy tak suka masuk KP , aduhhh , ayah lah niy paksa-paksa aku , ADUHHHH SPOIL !!!! ahhhh , tak nak duh .. dah aa bosan masuk KP , eiyyyyyy .. STRESS !!!!!!!!!!!! haiyaaa , dugaan ohh ... 'DIA' mesti igt aku still tergila-gila kan dia kan ,  follow dia nak masuk KP ! mesti dia fikir macam tuh ohh , OH noooooooo ......... mana ada !!! alahai , masalah besar lahh , haaaaa , padan muka aku ! yahhh BAD THING HAPPENS ....  
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0