Wednesday, November 10, 2010

Fobia Tak Nak Bawa Lagi ................

perghhh !! gila aa cuak td .... cikgu bt spot check (apa2 je aa ejaan nyer) phone duh !! ya allah nasib aku selamat ohh .. if tak !! mmg mampusssssss aku kena marah ngn ayh .. ishh , serik dh kot .. takut sial !!!!! hishh .. pp kan main raba2 doh !! and nasib , seluar aku tk de poket ohh ... kalau tak ......... mmg dia check aa .. nak tahu aku sorok kt mna phone ?? haaa ade aa .. RAHSIA ........ HAHA .. tp serious mmg takut gila !!!!!!!! 

 shazwan syafiq , sharifah , hanisah , fara , dekna , nani , hanis .. nk dikata kn separuh classmate aku bawa phone doh .. gila aa ... semua bongok pergi srok kt kelas sbelah ! mmg gila terbaik aa .. pndai ,, mcm aa pp tk check class sbelah punya ohh .. HAHA haihh kelakar aa .. then phone dorang akhirnyer kena jgk rmpas .. lepas tu tahu apa ?? phone tu dia bagi balik , tp kena minta aa .. bengong gilaa aa .. sama dgn jer ,, dgn kau tk rmpas phone tu pndai !! 

nak tahu sebab apa cikgu wat cm ni ?? sbb ... ada cikgu tu phone dia hilang .. Haha damn aa .. phone cikgu hilang , hilang aa n i smpai nk rmpas phone org pehal .. bengong .. hishh benci pulak aku dgn pp SMK SEKSYEN 7 SHAH ALAM ... menyampah aa ,, dh aa bajet2 ,, ada yg baik , baik aa .. yg baik tu tk de masalah aa .. ni yg bajet2 , kerek2 .. hishh tk suka .. then kena kt kelas aku , pp pendek , yg kerek nak mmpos ... dh aa byk paper exam dlm beg aku ,, dia tahu keluarkan sepah2 kan .. then main biar je .. aduyai sakit hati aku tgk .. urghhh !! esok aku nk saman pp tu ,, tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu xoxo
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0