Tuesday, November 09, 2010

Apa Perasaan Korang Kalau Tak Dipedulikan

aku still tk fhm dgn prangai dorang , asal dorang suka buat aku mcm ni ?? tak layan aku langsung ! knp eh ?? ishh . ape aa nsib aku kn , slalu dpt kwn yg jnis mcm tu .. boring aa .. dorang tu kata je nk berubah layan aku aa ape aa ,, mmg aa dorang bt .. tp klau stakat seminggu je sape tak sakit hati kn ?? nk moody ?? nk bt prangai ?? mmg aa dorang pjuk and sound aku balik ... tp ............ semua tu skejp jer .. tk de lma mne pun .. aku tk suka kwn2 yg kurang prhatian kt aku .. sama dgn jer dgn org giloo aku kt skolah tu .. hishh mmg tk boleh dh nk settle dh problem ni .. pecah kepala hotak fkir kan .

nak berazam utk mereka berubah ? HOHO idts .. ye ke dorang akan berubah ?? aku rasa tk kot .. still same ..
aku dh fad up aa mcm ni .. if aku dh tk boleh sabar lagi ..mmg aku blaahh aa .. gilooooooo ke nk tahan lama2 ?? aku bkn org mcm tu .. yg senang2 kau nk mainkan .. aku ada perasaan , aku bkn BINATANG !! yg senang2 korang nk buat mcm tu . please aa fikir guna otak korang .. aku dh tak sanggup aa kena lyn mcm tuu . 
sakit hati aa .. sape2yg senasib dgn aku pun sakit hati doh ! hishh ,, yg hnya aku mmpu buat just berdoa utk Allah sedarkan korang mcm mana nk hargai kawan dan pedulikan kawan .. "ya allah ya tuhanku semoga kawan-kawanku sedar dgn apa yg telah mereka lakukan terhadap diriku ini ,sedarkanlah mereka bagaimana menghargai rakan baiknya . semoga Engkau memakbulkan doaku Ya Allah"
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0