Thursday, November 11, 2010

You make me feel damn , damn , damn , hurt !!!!!!!!!

sakitnye hati bila kita tgk org yg kita syg , jln , pegang tgn dgn girl lain .. sdgkan kita pun tak pernah dia buat mcm tu , ape korang rasa ????? mesti sakit sangat2 hati kan ?? okay ! skrg mcm tu aa aku rasa .. asal dia buat aku mcm ni ?? dia igt aku ape ?? tunggul je ?? heyy !! if kau nk sgt perempuan tu just go !! leave me !! yeeeeeeeeee .. aku tahu perempaun tu hotstuff , cantik , freehair , okay .. pergi !! and yeeeeeee aku sedar aku bdk biasa , aku tk cntik , aku bertudung , fine !! 

wey ! kalau jd mcm ni . baik kau tak payah ske aku !!!!! aduyaiiii ,, problem doh ... yg sakit hati aku !! bkn kau !!!!!!!!!! kau mmg aa tgh syok2 ngn dia kn ?? yg aku ni ?? tgh syok2 nk kluar kan air mata ?? ko memang suka kan ??? urghhh !!!!!! aku dh fad up .... -..-
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0