Tuesday, November 22, 2011

Setengah mati nak boyfriend!

Hello, Assalamualaikum, ok nmpk tk title tu? lol, mcm dpt kan? baru sedar dh setengah tahun aku single, atau pun kata skema nya, menyendiri!!!!!!! Actually aku ada org yg aku sayang, sayang? sayang lah jugak.. Tapi....... Entah lah, nk mengharap kan sgt pun tk boleh, sbb aku bukan boleh baca fikiran dia.. Kalau boleh, mst aku tahu ape perasaan dia kan? Tp sayang tk boleh, -_______- Seriously aku bosan single! Aku igt best, yelah free! bebas utk berkawan dgn raaaaaaaaaaaamai lelaki, tp kadang2 bosan single.. Aku Bosan Single! 


Bkn tkde lelaki dkt fb tu yg handsome, buruk, comel, hodoh minta couple dkt aku, ada ja.. Tapi... Aku berkorban demi cinta dan sayang aku pada dia.. Hahahahahahahaha! skema tk? lololol, btw serious duh, aku mmg tunggu dia,... Aku tk tahu kenapa?! Susah duh nk lupa dia... Heshhh, mcm dia Anuar Zain pulak aku nk kena igt selalu kan? nyahahahah! Bila? bila? bila? bila? Aku boleh campak title single tu dlm tong sampah? Heyyyyy! Letih la mcm ni... 


Hmmmmmm, apa-apa je lah, ok aku akan tunggu that boy, walaupun seribu tahun lagi, ok? I'll never fed up!!!! Wuhuuuuuu, semangat! Kalau aku dh besar, then kata kan lah dia kawin, tu baru aku akan cari lelaki lain, tapi harap-harap taaak! Mana tahu, tk dpt bercintan-cintun dgn dia, dapat kawin dgn dia.. Mana lah tahu? Hmmmmmm :( Tp kalau dia bkn jodoh aku kan? So, byebye la, aku akan cuba lupa kn dia, even susah gila nk delete dia dlm kepala otak aku.. I will try! Heshhh, susah la nk lupa dia, sebelum tidur asyik igt dia, nk tidur, makan, ahhhh semua igt dia..


Haaaaaaa lg parah! Time aku tgh exam, boleh pulak tiba2 muka dia muncul dlm kepala otak, satu apa aku tk boleh jawab 
:(  Heyy kau tk kesian dkt aku ke? Haihhh, but i want you to know that i'm really need you, okay? Aku kalau aku suka orang tu, sayang orang tu, yeee mmg betul aku sayang... Tp tk tahu lah org lain... Rambut sama hitam tapi hati lain-lain.. Dear Boy, i love you, i need you, i love you, i need you, yess get it? ;D


P/s: I hope, we'll be together one day, even it just one day :') 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0