Saturday, November 19, 2011

I miss you guys!

Hello, Assalamualaikum? ok long time not update this blog rite? ok actually i really miss you guys!!!! trololol, hahaha no i got a little bit busy lately, yeah! busy, busy dgn EXAM! And alhamdulillah, result better lah... Amin, ade peningkatan sedikit, ciput ja.. Nyahahaha! But, ok lah kan, al least tk teruk gila babeng. Itu pun dh mencukupi sebenarnya, tapi perlukan usaha laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi! Yesss ;) Usaha tangga kejaaaaaaaaaaaaaaaayaan! and hows your holiday? best tak? haha, me so,so,so,so, bosan :( Yeahh, bosan tahap bab1 -______- Hmmmmm,

Haaaaa, kita ade benda nk story dgn you olls! Hihihi, wanna know? wink,wink,wink, before that nak lompat2 dulu, sebab teruja tahap gaban... Haha, ok,ok, nk cerita lah ni, smlm aku as usual lah online fb, twitter, tp dkt phone lah, tskk...tskkk.. Sadis, mama tk bg guna internet dah!!!! Tk tahu kenapa, tapi aku boleh on guna phone ja, ya allah! kesian kan aku? okayy, haaaaa! Smlm on fb, then tiba2! ade bunyi "denggggg,denggggg!" phone aku berbunyi sbb ade orang inbox aku, anyway comel en bunyi dia? hihihi.. K, then aku pun check, hahahahahaahah! Who else, dia lah :) *while tersenyum lebar sampai ke telinga*

Then dia IM aku igt dia tnya aku sihat ke or what? naaaaaah bukan :( time tu agk sedih sikit lah, lololol... Then dia ckp ade dpt gmbr tk? aku pun cam pelik lah, bila masa pulak dia bg gmbr kat aku? hah?? eh, takdelah, mana ada,mana ada.. Then aku on lah guna laptop, sbb nk tgk gmbar ape, ok... Time check inbox tu, serious lah cam terkejut sikit, hahahaha! Dia bg aku gambar, cam dp dia, tapi nama aku! "TASYA" hehehe, ok mmg tak sangka k, aku igt dia bg gambar apa, woooo, time tu mmg aku melompat2 lah.. Seronok gilaaaaaaaaa.. Hahah, i dont know why :)

Heeeeeee, anyway thank you!!!!!! Hihihi :D Tapi...... Next year dia dh tkde, ok paham... Hmmmm, mesti aku tk teruja dh nk pegi sekolah, yelah.. Nk tgk siapa? dia bkn ade dah pun :( kalau dulu tu, bila pelajar sesi petang, kena datang pagi... Akulah orang yg paling seronok tahap gaban time tu, atas sebab nk jumpa dia, even aku mmg selalu tk dpt jumpa dia, but tk dia dari jauh pun dah happy.. Asalkan tujuan aku dtg pagi sbb nk tgk dia, hehehe.. Tapi tu dulu lah, next year tk do ar... Hmmmm, and the truth that i really miss you :'(

Kenapa la kau spm this year? kenapa? kenapa? kenapa? cuba je la kalau kau form 3 skrg, next year mst aku dpt jumpa kau kan? kenapa tak?! :( :( :(  hmmmmmm, naaaah stop it lah Tasya, ok paham -________- anyway bila lah aku dpt jumpa kau lg? Entah lah, maybe jumpa kau buat kali terakhir masa kau nk ambil result nnt, tu pun kalau aku dtg sekolah, mana tahu demam ke, apa ke... Hmmmmmm :(

p/s: Anyway thank you, thank you, thank you, sbb bagi gambar tu, and for yr information i letak dkt wallpaper phone i, hehehehe :D
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0