Tuesday, August 09, 2011

Tarawih ♥

Hello, 


Hahaha, smlm mmg tk boleh bla lah, aduyai.. Aku tk tahu la ade ke tk org perasan, hahaha kalau ade mmg malu la kan? lols. Nak tahu tak? smlm aku pegy solat tarawih dgn Ucu, then time nk balik tu, ade lah pakcik naik moto ni dia hon-hon aku, ek eleh, relax lah pakcik, selipar aku pun tk jumpa lg, so aku buat lah muka selamba cari selipar aku, then maybe pakcik tu dah panas kot, tgk aku lembab-lembab kat situ, 


Haaaaaa, hambik kauuu, dia hon sekuat-kuat hati dia, sampai aku pun terkejut lepas tu, selipar aku masuk longkang, bhahahaha! bongek nye.. Buat malu je, ya allah time tu sumpah terkejut gila, serious tk expect pakcik tu hon mcm tu, terkejut lah, bhahahahahaha.. Tah pape tah.. Haihhh, dlm hati tu dah malu dah nk ambil selipar dlm longkang tu, tp ku gagah kan juga ambil selipar tu, pakcik-pakcik jatuh saham aku :/ 


Time kat rumah, tergelak-gelak aku sorang-sorang igt kes dkt surau tu, ya allah.. Time tu muka aku merah padam kot, bhaha, today tk nk letak selipar dkt2 dgn longkang lagi, kang tak pasal-pasal je malu buat kali ke-2.. Bhahaha, masa sahur cerita dkt ibu, ibu gelak.. hikhok.. Yeah, smlm first time pergi tarawih, mean, kan kita dah puasa lapan hari, baru smlm lah aku pergi, bukan first time seumur hidup kayy? astarafilullahazim! Jahiliah nye aku kalau macam tu, no,no,no, belum smpai tahap mcm tu lg kayy? Ye lah semua org dalam rumah aku tu holidaaaay! Ayah? haha mana ade, ayah pergi lah, tp tk kn nk ikut, tk nak ahh,, Tkde kawan.. So tkde lah pergi :)


Hahaha, time solat isyak, aku boleh pulak terbaca niat solat tarawih, bhahahaha! lols, lupa kot, hihihi, aduyai.. Then dah habis tu, aku pegrgi tnya Ucu, Lagi berape ni? Plus muka selamba aku tnya ;) then ucu jawab pun mcm pelik *muka pelik, ni solat isyak, tarawih belum lg..Hahaha, kayyy malu sangat-sangat... Hahahahaah! Balik je solat tarawih terus solat isyak.. hahahaa! see excited kan aku nk solat tarawih? hahaha lols, kau kena memahami aku :) 


P/s: Budak baru belajar, mmg mcm ni lah pun ;)
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0