Saturday, August 13, 2011

OMG! UB2 will coming..

Dearest readers, assalamualaikum ;) 


wat de fak, ub2 lg seminggu dua je kot, how ni? how? study? bhahaha.. Igt aku rajin la nk study awal-awal ni, serious malas malas gila nak exam do -.- haihhh dah lah exam dulu baru raya.. Apebenda lah, org raya dulu lah, baru kita exam.. Susah ler mcm ni, nnt semua org seronok-seronok raya, aku tk tenteram hidup fikir pasal result ape yg aku dpt nanti! Haihhh, conclusion nye, aku kena pegy study lah kan? harharharhar -,- #jawapanorangtua 


Okayy, lg cool time exam kena buat folio, cool kan? wohooo, aku mmg suka gila lah life mcm ni! Oh yeahhh --' Penat nye, oh tired, tired, tired, nampaknye, mmg lah aku tk cukup tidur nanti, lepas sahur terus study, then buat folio, coolidatt ;) By the way, lately kepala aku selalu pening, rasa mcm nk tercabut kot kepala ni menahan sakit, oh, serious sakit, maybe, sbb tk cukup tidur kot, then, ade masa aku rasa mcm otak ni berat sebelah....


Haihh, ape ni, jgn lah do, dah seminggu dah mcm ni, bila penat, mesti kepala hotak ni mcm nak tercabut.. Okey, maybe penat, tk cukup tidur that why jd macam tu, almaklom lah, aku kan lembik, bhahaha.. lols. Bila eh nk study? Petang kangg lah, haih,, penat nye... Oh yaa, lupa nk cerita.. HAHAHA! Anyway siapa yg nampak pipi aku bercalar balar tu kan, haha, mesti tanya-tanya kan, apehal lah pipi minah tu kan? teheee


Actually kejadian ni terjadi masa hari Khamis 11.8.2011 bhahaha! Kitaorang kena packing makanan utk berbuka puasa, so aku, Nazihah, Ain, ahhh semua budak kelas 2 Dinamik lah kan, tolong lah cikgu-cikgu masuk kan makan dalam plastic beg tu, aku tolong susun je, then memekak-mekak dlm surau tu, peace yo ;) then hahahaa, Nazihah mcm nk baling plastic tu kat aku, aku igt dia gurau-gurau..


Haaaaa! hambik kau, kena dkt muka aku, perhhh, sakit do, mula-mula dia bergaris dua, aku watlek lah, dia kata sorry, tkde pape pun.. Lama-lama dia merah then timbul, mcm bengkak.. Hahahaha, Sokayyy, aku tahu kau tk sengaja kan? sokay Nazihah, hihihi then sampai lah skrg bertanda pipi aku, mcm mana nk raya ni? OMG, OMG, OMG, cacat nnt dlm gambar, heeeee... 


p/s: Forever alone, bosan single. KBYE! 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0