Friday, June 03, 2011

TUUUT PUUUUT ,

KKKKK Kokokoko Lolololo <-- Ape masalah aku sial ? -.- .. HAHAH ! Agk tak betul sikit kepala otak hari ni ... Tu title tgk lah , hahaha *mcm bunyi kentot pun ada :-) , kan ? kan ? kan ? Aku dah mula malas nak update blog dah , sebab byk bazirkan waktu aku tgk movie korea , tweeting everyday !  Facebooking ? errr no , no , no NOT INTERESTED ! Agk membosankan lah FB , seriously ... Hmm internet mcm bontot lembab tahap gaban , aku pun tk tahu apa masalah , dah mcm duduk dlm hutan , line tarak -.- .. 

Dalam hutan pun tah-tah lain penuh kot ... Cam bangang ! Eiyyy minggu ni semua orang penipu ! I HATE YOU ! Apa ni , kata nak pegy holiday blablablabla . tak jadik ! Benci dooooooooo , dah lah bosan .. Kalau internet ni laju takpe lah jugak duduk rumah ,, ini siput babi lagik laju , apa kes ? Siapa nak jawab ? kau nk jawab ? menyampah lah , last-last balik kampung ! OMG ! sangat-sangat dan sangat malas kayy ? 

Ingat aku rajin lah ? nk kemas baju , blablabla semua tu , penat tahu tak ? dah lah mood takde .. bosan tahap gaban . credit tinggal 2 sen sbb msg dgn nombor sesat mana tah , tak faham bahasa , aku tanya dekat sepuluh kali , tak jugak ckp siapa dia , mmg taik kucing ahh . Daripada credit aku RM2.50 tinggal 2 sen , kau boleh bayangkan tak ? betapa lama aku tanya "ni siapa" ? tak jugak jawab-jawab .. Pegy mampus lah kau .. Cam bangang ! 

Yeah , ada sesuatu yg tragic berlaku , hahahaha ! no , no , no , takmau cite ,  ,, Sedih tahu ? tp dah dapat ganti yg baru :-) , hahahaha ! Thanks Ayah , janji tak careless lg kayy :-) .. Hehehehe <-- Ayah yg sangat baik hati sejak akhir-akhir ni ,  , bagus, bagus teruskan kayy ayah ;'] ? <-- Mesti nak tahu apa kan ?! LOLOLOLOL , SECRET :-) ... Between ayah , mama , "dia" and aku je tahu .. HIkhok ... 

Hmmm , apehal ramai follow blog aku ni private eh ? aduhhh .. Tak suka lah , tulis dekat dashboard 51 , dekat follower 28 , what the HELL ?! Asal dgn korang ni ?! Heshhh .. Ape-ape je lah korang ;'[ janji aku ada follower :-) , suka hati  korang lah kayy :-) , janji setia baca blog aku ;-) , dah mencukupi , HAHAHA ! <-- Asal tk puas hati dgn ayat ni ? LOLOLOL , GO DIE GO DIE .. 

P/s : Idk , hari ape tah ,aku  kusyuk sgt baca pasal Adinda Evans , HAHA , trending bahhh , femes bahhhh , HAHA , mana tk femes pegy cakap dekat semua org yg dia Takde Dara , OMG , OMG , OMG ! Sangat-sangat dan sangat memalukan kay ? Btw , kau Islam or kafir ? Lalala , sampai situ je , malas nak ambik tahu laaah , HAHAHA ! cukup lah sekadar pengetahuan dan kita yg still berakal , fikir-fikir dan jadikan pengajaran kayy ?! another words , doakan yg terbaik utk org macam tu <---- HAHAHA , I'M SERIOUS OK ? JANGAN LAH GELAK :-( *kayy aku yg gelak , yeahh man I'm so annoying , any problems with it ?  

Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0