Tuesday, May 31, 2011

Paklong , I hope you get better soon :-)

Hi , today training Paklong tak pegy pun :-( Paklong sakit .. Kesian Paklong ... Shooo aku just tgk je dorang training ... HAHAHAHAH ! Yeahhh ! Cerita pasal training semalam .. Aduh ada lah sorang player ni , perempuan .. Mcm taik kucing aku cakap , firstly gedik nak mampos ! second bajet kaya (hakikatnya memang dia kaya) lastly , show off --' .. Kayyy aku paling benci kalau nak berkawan , buat kerja sama-sama dgn orang yg ada 3 sifat ni .. Paaaaaaaaaaling benci .. Shoooo , please go away , shuhh . shuhh .. 


Perempuan ni nama dia Elissa Farhana Nafissa <--- tudiaaaaaaaaa nama , makna pun aku tak tahu apa .. Biasalah orang kaya , Petuihhhh ! Kena panggil perempuan ni Effy (kau rasa-rasa ada kena mengena ke dgn nama dia?) lalala forget it .. Orang kaya kan ?? Ok , aku nk tanya kau lah kan , rasa-rasa sesuai ke kalau nk main badminton dress up mcm nak pegy shopping complex , dgn heels tinggi hambik kau 2 inch *kau ada ? takde kan ? dgn pakai skirt pendek atas lutut , kau nk tayang apa kat sini kak ? der , ni main badminton der , bukan squash der ... 


Paklong tak tahu nk cakap apa dah , Nasib lah smlm tu turn budak perempuan  punya , kalau ada lelaki ? tak senang budak lelaki nk training ... Haaa , kuku patah pun nk bagitahu mak dia , Ya Allah , first time aku jumpa orang mcm tu .. aku igt dalam tv je , rupa-rupanya dkt luar pun ada ? pelik sungguh ,, Hahaha .. Aduiii .. Oh umur dia lupa pulak nk bgtahu , umur dia 16 ... Dia agak cantik kot , tahhh .. *tak boleh nk ckp sebab aku menyampah dgn dia ... Kalau dia baik , ye aku puji dia :) .. 


Time tgh training , dia tetiba pulak haus , dgn selamba badaknya dia suruh aku pegy cari Ice blended .. Kepala hotak kau , mana aku nk cari ? fikir aku tahu lah kedai, kedai dkt Damansara tu ? Ambuiii kau igt aku ape ? hamba kau ? acai kau ? bibik kau ? Suka-suka hati je .. 


Yeahhh ! masa yg aku tunggu-tunggu HAHAHAHAHAHAHA ! Akhirnyaaaaaaa , dia jatuh jugak .. HAHAHAHA ! Kitaorang semua gelak , padan muka ... Yelah siapa suruh pakai heels ? dah lah tak reti main , cara dress up pun failed , mcm mana lah dia boleh join kelab tu ? Ya Allah , tk boleh harum kan nama Malaysia do perempuan tu ... Habis , kalah ! Hmmm , ada jugak org mcm tu , hahahahah ... Balik tu aku cerita dekat whole family , hahahaha .. dorang semua gelak .. Tu lah , haishh today tgk dorang training kejap je lah .. Paklong takde , oh yeahhh dapat tgk dress up Effy hari ni mcm mana pulak .. 


P/s : Petang karang dah kena gerak keluar rumah , haiyooo Abg Im yg ambik ? confirm aku ckp , mesti lambat punya , eiyyyy ,, susah betul lah dia tu ... by the way ... Nak sangat Paklong cepat sihat :-) ... 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0