Saturday, June 25, 2011

Today the day less pleasant

Hello, today mood semua dah hilang... Pagi tadi okay lah jugak.. But now, dah takde mood langsung -___- All this happens because of a cup of milo :-( ... vavi! And.... Began a thing I'd expect.. Want to know? Hahaha! TEEEEEEEEEET, story sikit-sikit sudahlaaaah... Kayyy, actually hari ni aku dgn family aku pegy shopping sana sini,, Kayy and i think today is the day the most fun for me because my family spent some time with me and Anniq :-) Cannot describe my feelings at that time...Woaaaaah, sangat-sangat dan sangat lah happy, not always like this... 


I bought a bag and cutest rabbit pillow... Awwwww, shooo cute <3 ... Okayyy skip.. Then pegy Tesco beli jam, actually today anniversary mama and ayah.. So dorang beli jam yg sama.. Haaaa, sweet nyaaa. Then masa pun dah time, Hahaha LOL, balik lah, before that Anniq haus gila, so mama beli lah MILO , kayy then teruslah nak balik rumah or pegy mana-mana lagik tah, aku tak tahu... 


On the way in the car, mama minta air MILO , then aku pun bg.. Tiba-tiba milo tu tumpah! Huh... Tefaaaaaaaaaak! Padehal milo tu tak tutup rapat kayyy, then tumpah habis dalam kereta,,, Then mula lah ayah marah as usual lah, bkn salah aku pun aku tetap kena marah.. #notwithstanding -.- ,, Mmg dah biasa lah pun kan? Kayyyy dah tu, confirm kena marah gila babeng, so apa boleh buat.. tahan je lah en? kalau nangis, lagi lah, tak pasal-pasal kena lempang, by the way, ayah do not like people who crying in front of his.. dont know, why... Weird right? 


Mama, mcm nak tolong aku, but... Tak boleh, tahu-tahu je lah, orang baran.. Kalau kita halang dia marah dekat seseorang, tak pasal-pasal je kangg, air mata time tu, dah terkeluar, tak boleh tahan der, He scolded me and i did not dare to fight him... -.- ... Yang termampu aku buat tadi, sabar, tahan air mata and cuba tenangkan diri aku,,, Sepanjang perjalanan, dia terus membebel dan membebel... 


Hmmmm, I do not think he scolded me like that... Things beyond my expectations... Possibility he too loved the car and even shout at me.. Maybe.. If not, why he was willing to do so? Whereas it was not my fault! Why should you blame me? Huh? Why me? haaaaaah, I'm tired with this... Not good if a daughter against his father right? Okay, I'll try to pardon him.. He is my father, fiercely he did, he was still my father and I still flesh blood he... Ayah, I dont know how to explain the real plight... But I will try... I nee time for this...


P/s: Learn to forgive others, even though we are not guilty.. Assalamualaikum 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0