Friday, June 24, 2011

Rasa macam nak cepuk je

Zaaaaas! Okayy, title? "rasa mcm nak cepuk je" cepuk siapa? cepuk maaaaaaaacam-macam... Antaranye, tudung sekolah aku, okay, Bodoh Binti Jamban! <--- geram sangat... Dah kenapa dgn tudung ni, smlm, minggu lepas, 2 hari lepas, ok je aku pakai... Hari ni pulak dia jadi mcm kentot... Rasa nk lempang laju-laju, kayyy, aku dah fed up, pegy mampos lah, hari ni aku pakai tudung senget ke, ape ke, ade aku kesah? kau kesah, kau punya pasal lah dol, aku punya tudung bukan kau, ~lalala~


Ehhh, ada lagi aku nk cepuk ni, ini berkaitan dgn manusia, haaaa ni panjang sikit, teheeee :3 .. Ade lah seorang hamba allah, yg comel ni, *tetiba aku rasa mcm nak termuntah, Blueeeek! <-- byk muntah keluar, yeyek... Har-Har-Har... Dia tu aku tak tahu lah, ape masalah dia, sukaaaaaaaa sgt carik pasal dgn aku, Woiii! kau ni dah kenapa do?! Ade pape masalah? hmmm? ade ke aku cari pasal dgn kau? Yess ade, tp tu dulu, skrg tak okay?! 


Kau cakap sikit dgn aku, kau nk ape sbnrnya? Nk kakiku di bibirmu? kasutku di dalam perutmu? haa?! kau cakap! Hak alaaa, diam pulak, tk nak ckp.. Bengang ahhhh, dah ahhh, malas nk gaduh dgn kau, kalau tk puas hati face to face ahh, ni pegy ngumpat, buruk-buruk en aku dkt kaum kerabat kau yg perasan ala-ala HOT tu en? Go die ahhh, balik kampong tanam jagung lg bagus! 


Tak faham en, dgn manusia jenis mcm ni, suka cari pasal dgn orang, aku diam tak kacau orang, orang sibuk nk kacau aku, okay kita kan duduk satu bumi dgn pelbagai jenis dan ragam manusia, so kena lah faham konsep tu, okayyy! Sobsob.. Ckp lebih-lebih pun tk de gunya, dia bkn tahu sedar diri, sorry to say lah en? dah hakikat kau mmg mcm tu, nk buat mcm mana,.. Takde ape yg boleh berubah melainkan kita sendiri yg mengubahnya sama ade, menjadi baik atau tidak baik, kayy bak kata Aimy , haaaaa! tudiaaa, ayat, mendalam tu, faham kan eh? Okay masa dah time, assalamualaikum xx




Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0