Wednesday, April 13, 2011

PERTAMA KALI BHAI !

Heloooooooooooooooooo peeps ! ;-) .. Teheee , hah ? pertama kali ? mende kau merepek neh tasyooo oii ! Kuang kuang kuang , nak tahu tak mende ? Jengggggggggg , nak bgtahu aa ni ,, alaaa tp malu lah nak story kat korang semua .. Malu , malu .. Hmmm ye laaa story jugek lah kan , actually kan semalam aku nangis ! Hikhikhik *budak-budak , cengeng ! Pi matiii arr .. :p lalala , Nangis sbb apa ? Sbb lelaki !! TEEEEEEEEEEEEEEET jgn tanya siapakah lelaki yg bertuah buat aku nagis tuh kan , siapa makan cili , dia lah terasa pedasnya . Hihihi :D , pertama kali dalam hidup aku nangis sbb lelaki , perghhh ! Mmg tak kan aku lupa tarikh semalam .. Terselit dalam kamus hidup akuu ! *Ecehh , ayat pehal skema gilaaa nih , lalala .. 


Cerita nya , mcm ni , actually semalam aku  happy semacam , asyik buat lawak jer , semua org gelak tgk apa aku buat , huahuahua :)  Then masa keberapa tah aku kena pegy bilik pengurusan diri , soooo , pegy je lah kan , then aku nampak TEEEET , kat TEEEEEET , masa nampak TEEEET tuh , happy gila lah en ? dah lah sediakala happy nak mampos , sooo bertambah2 lah happy aku .. Dalam tgh happy2 tuh , lupaaa satu benda , beg duit aku tinggal dlm class so , pegy lah amik .. Haaahhh , lari sana , lari sini .. penat ! *class tuh tak lari pon . 


Lepas dah amik mende alah tuh , pegy lah balik kat bilik tuh , huaaaaa , kurus aku .. Penat .. hilang semua lemak2 di badan . Hihihi terbaikkk ahh ;D and then aku pandang lah TEEEEEET , tetiba aku nampak TEEEEET ngn TEEEEET , Huaaaaaaaaa ! mode happy tadik bertukar jadik sedih :'( ... Lepas dah nmpk semua tuh , tetiba pulak lah , air mata nih gedik sangat nak turun , ahhhh bengong betol ! Nasib keluar sikit jer time tuh , huh ...


Masa aku masuk je dlm bilik tuh , aku diam jer , semua org pelik , HAHAHA ! Sorry guys , aku dalam mode sedih :'( .. Perghh , sampai rehat kot aku takde mood , bukan sampai rehat , sampai kat rumah , huahuahua .. Terok betol .. *almaklom aa keciwa , haha ;p .. Aduhhhh , lawak lahh , nangis sebab TEEEEEET ? 


P/s : Tak tau aa , lelaki tuh tahu ke tak aku nangis sebab dia ,, HAHAHA ! SEBAB : dia mana tahu pape , HAHAHAHAHAHAHAAHAHA ! Aduhhh , Tasyoooo Tasyooo , nangis pulok dia .. Actually kan lelaki tuh suka do buat aku !!! Benci --, . Dia penah buat aku bengang ! Sakit hati ! Happy :) , then SEDIH ! JAHAT DIA :( ... Lepas tuh bkn nak pujuk balik , huh ... AWESOME LAHHH kan ? Then , malam tuh lepas dah nangis aku gelak ! HAHAHA , *dah sah gilaaa .. Bhahahhaha ! "Pehal lah aku nangis sbb dia ? dia bukan tahu pun aku nangis ! cengeng !" 


Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0