Thursday, April 14, 2011

BUDAK KELAS ACCOUNT YG BONGEK !

Ye , ye , kelas 5 account berapa tah , perangai macam TEEEEEEEEET , tak nak ckp lah kan ? macam sial pun ada jugak ! Huh , nak kutuk lebih2 , senior aku , *ekeleh senior jer kot , kisah apa aku , GO DIE LAH KAU ! Korang nak tahu ? Budak kelas haram jadah tuh , tuduh kelas dinamik buat sepah , selalu buang sampah bawah meja , tak pernah bersih kan kelas , haaa , kepala abah korang lah ! Aduhh , geram aku , Actually dorang yg sepah2 kan class tuh , lepas tuh tuduh2 kitaorang pulak , amboiii , banyak cantik muka kau ?! Tolong lahhh , 


Then , sekor lagik mangkok ayun yg duduk kat tempat aku , haiyooo ! Lagik lah macam harem , hari2 dia buang sampah bawah meja aku , dia ingat bawah meja aku tuh , tempat pembuangan sampah suka hati kepala kau lah ? Bongek lah dorang nih . Aduhhh , semalam lagik lah ketara , bawah meja aku tuh dah tak rupa meja dah do , macam tong sampah ! Dah lah semalam aku bertugas sapu sampah , saje je do mangkok hayun tuh buang sampah bawah meja aku , haihhhh , kalau lah sekolah tuh aku punya , aku nak jer halau dorang tuh , pegy belaja kat toilet , semak jer belajar dlm class .. Menyemakk !! Pooooooooodah ! :p 


Dah lah semua kerek nak mampos ! Lepas tuh setiap hari Isnin betapa lama2 pulak dlm class tuh , hangin betol aku ! Dah kitaorang kena belajar merata-rata tempat , Mcm merempat tahu takk ?! Nasib tuh dulu ... Maybe dah kena sound ngn Mat Noh (betul ke aku eja?)  , haaaa padan ! Bagus !! Hishhh ! Tension aku masuk class tuh .. Tak pe , tak pe , kita tgk jap lagik , kalau ada lagik sampah bawah meja tuh , Nih , NURUL NATASYA TAJUL ARIFFIN , *nak no IC ? Tak payah ! , haaa tak segan-segan , tak takut-takut nak pi ketuk kepala mangkok hayun  tuh ! Bak datang ohh ! Haiktuih !  HAHAHAHA ! 


Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0