Wednesday, December 22, 2010

Without him ♥ ,

Ape nih Tasya ? without him ? siapa him ? HA-HA-HA- him tuh ayah aku lah (: , hehe , eh asal dgn aku nih ? pelik , heheh , entah lahh rasa mcm nak berubah aa next year ! tanak byk melawan ayah dahh ! HAHAHA , since bila tasya jadik mcm nih ? dpt mimpi kah ? kuangg , kuangg , kuangg .. entah lahh , nak buat baaaaaaaaaanyak perubahan aa next year ! HEHEHE ! gilakkk ! betul lah , hmm kalau tak caya tgk lah mission aku kat website aku , cehh website aku ? HA-HA-HA-  mcm artis pulak ade website , tp lagi exclusive kan kalau aku letak , www.mistertasyooowebsite.com lagik syok kan tapi tak boleh , kena beli , malas aku , nnt kena bebel dgn mama ! no , no , no , tak mo , tak mo .heh ? lari tajuk lah , hehehe , haaa ! ade cerita , pasal pagi tadik entah mana mangkok hayun entahh yg perasan jadik ayah aku , ckp , mnx topup aa ape aa , then aku call ayah terus , guna num ayah , ayah ckp bila masa pulak ayh tukar num , mnx topup , dkt balai , loser nyer , kan ? tu penipu jer , repot police kangg ! betul2 pulak mangkok tuh masuk jail hahah ! scary aku , asal ayah text aku hntr cm gitu ! eiyyy , takut , then dh lah salah eja , balai , dia belai , HAHAHA ! maxis , jadik mexis , aku rasa tu maybe indon or bangla kot , num dia byk gilakkk ! hahaha , bodoh ! bengang jer aku ! tapi kan cuba kita fikir kan bersama , dekat balai ? mcm mana pulak boleh msj2 ngn org , bodoh tak ? eiyyy guna otak lahh , aku bengang lahhh , eiyshhh , bunuh jugak sape yg hntar tuh , sepak laju-laju sampai mati kanggg ! baru tauu ! HAHAHAHA ! hmm :( 


Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0