Monday, December 20, 2010

Lalala , life aku tak afdal kalau tak kena marah one day !

LALALALA , okay nak story macam2 kat korang nih !! about SATURDAY , SUNDAY , TODAY . Saturday dulu , umi datang rumah then petang tuh ayah dgn baik hati nya bawak kitaorg semua jalan2 , HAHAH ! mula2 pergi section 9 sebab umi nak beli phone yg kawan2 aku tergila2 sekarang Nokia C3 , Grrr ! umi beli warna purple , murah jer RM430 kot umi beli . Err masa dalam kereta tuh aku saje jer lah belek sana , belek sini phone umi . Alaaa ! boring ohh phone dia ! tak best mana pon ! SUMPAH ! tak tipu . Function dia mcm phone biasa-biasa , ada camera , video , 3G tarak , Ahhh , plus satu jer Internet . Tak best lahh phone tuh , menyesal aku , hentak-hentak kaki , hempas sana , hempas sini barang sebab nak kan phone tuhh , tak best aa ! Aku lagik bangga pakai phone yg sediakala , walaupon dah masuk air , err better korang beli phone Nokia E72 tuhh , sumpah best ,, smart gilaaakk ! Sebab my dad pakai lahh , aku try tekan sana tekan sini , syok duh pakai phone tuh bila lahh aku dapat tukar phone ya ? hmm aku kalau boleh nak phone Lolipop , mcm Haziqah pakai ! comel warna pink tuh , wait ya ! my birthdaYYYY ! aku mintak kat ayah nanti :p lol .. *Gelak kuat lagik ! Hmm , after that pegy Subang Parade pulak , pegy beli Bag mama pulak , haishh mereka ini bershopping2 pulakk ! S.H.O.P.P.A.H.O.L.I.C. betul ! Bag mama comel lah jugak , aku minat ! HAHAHAHA ! then pegy Empire pulak , jalan-jalan dalam tuh , Ya Allah ! bosan ohh pergi jalan2 kat situ ! my mom said that place mcm tak HALAL ! HAHAHAHA ! kelakar lahh ! tapi mmg bosan pon pergi situ ! tarak best langsung ! nothing jer duh pergi sana , HAHA ! then jalan-jalan , stop kat satu tempat ni , Christmas punya apa entah , then ada lah tempat main2 budak2 , ada naik kereta api , adik aku stop situ tgk budak2 naik , mama nak naik kan dia tapi tak percaya , jatuh pulak nanti , then dorang semua pandang aku ! suruh teman kan adik , tak de makna nyer , ingat aku kanak-kanak ker ? BHAHAHA ! then ayah pon dukung lah dia , dia mcm nak stay jer ohh ! lawak aa ! pape entahh ! then jalan-jalan , aku stop kat satu kedai ni , aku teruja tgk dress ni , cantik gilaakk ! tapi aku tak beli pon ! )': then aku tgk ada beberapa lelaki keluar dari kedai tuh, hmm handsome ! then aku tgk aa mamat pakai baju colour putih ni , handsome , rambut spike2 , stylish aa en , sekali dia gelak , gigi tarak 2 batang ! HAHAHA , aku rasa mcm nak gelak2 guling2 atas lantai ohh time tuhh ! BHAHAH ! tak de lahh kelakar kottt , serious , then aku tak kan nak tercegat tgk gigi dia kot , aku erambus aa dari situ , aku cerita kat dorang semua , mama gelak jer ohh , HAHAHA ! tak boleh blahhh , betul ckp mama , tak ada manusia yang sempurna dalam dunia ni ! ha'ahh , tapi manusia kat sekolah aku tu , perasaan mcm perfect semua ! tak suka ! '_____________' .

Ahad , aku pegy kenduri kawin kat mana entah , wahh ! grand gilakkk dia kawin ! wedding of the year aa ! perhhh ! HA-HA-HA-HA- , lawak aahhh , then aku tak makan pon , tak selera ! HAHAHA ! that all kot , ahad sikit jer cerita , haaaa ! satu lagik , ada penari nih lelaki lahh , comel sangat muka dia ! mcm girl , serious , tapi tak lembut lahh , comel ! aku suka muka dia , HIHI ! 

Okay , today ? malas aa nak cerita ! today hari paaaaaaaaaaaaaaaaling aku bengang ! aku tak de mood aa hari nih , plus semua org kat rumah ni asyik sakit kan hati aku jer ! dah malas aa aku layan ! lantak kau aa ! kan ? adiosss !
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0