Tuesday, December 14, 2010

Superb H O L I D A Y ♥

Assalamualaikum , lama dah tak update kan ?! err busy sikit lahh dgn holiday . HIHIHI , btw . aku dgn family pegy holiday dekat pd jer . hari tuh kan dah ckp ! HIHIHI , anyway serious , I'm Really-really enjoy ! memang best aa .. anyway satu benda yg paaaaaaaaaling aku happy ! tadaaaaaaaaaaaaaaaa , aku naik kelas DINAMIK , weeeee ,, then aku dgn Hanisah sama class ! yesss , aku ade kawan ! and ade bad news ! :( 'Lelaki' tu dah ade gf ! dia dah laaaaaaama tak text aku , okay fine , just let he go , plus sebenarnyer aku tak on fb , tak update blog , tak on phone sebab .. nak diam kan diri .. biar dia lupa terus kat aku kan ? maybe tu yg dia nak kott , Okay I hope u happy dgn dia ! enjoy your life ! Grr ! *macam patah hati jer ?! LOLZ.
okay , okay , back to the story of my HOLIDAY ! YIEHUUU ! HOHO ! 

11.12.2010
bertolak daripada rumah around pukul 9 mcm tu , then pegy section 24 kejap rumah kawan ayah , dekat section 24 pulak , kitaorg dlm 45 minutes mcm tu sementara menunggu tok teh . then dapat call dari tok teh suruh kitaorg gerak , anyway aku sepanjang perjalanan tuh aku asyik tido jer , yg aku tahu aku bangun2 dah sampai dekat pd .. HAHAHA , so aku tak tau aa ape cerita sepanjang perjalanan tuh . Kitaorang sampai around pukul 12 lebih mcm tu aa . after that , kitaorg berhenti kat tepi pantai sebab nak makan , berkelah kott , coz semua org perut dh menyanyi lagu ape entah , perut aku nyanyi lagu no other ,, AHAHAHA ! jokejoke . HAHAH , syok makan tepi laut , tahu makan ape ? nasi Lemak , nenek teh masak ! perghh , aku tambah sampai 3 kali kot , sedap sangat9 ! HIHI , then after makan tu aku ajak bonda jalan2 kat pantai tu , dorang yg lain sembang2 .. tapi yg tak syok nyer , air dia kotor lahh , so aku tak mandi pon , just masuk kan kaki jer , dlm air .. tu pon seluar aku dh habis basah ,, hmm dah aa satu seluar je aku bawak ! *miskin betol ! GHAHAHA , 

Then pukul 1:45 kot , check in kat resort ! fyi , resort sebelah jer dgn tempat kitaorg berkelah , makan2 tadik .. HIHIHI .. tapi kene naik kereta aa en , sebab nak alih barang masuk dlm bilik .kitaorg duduk tkt 6 , atas sekali . resort dia , aku cakap , memang best gilaaaaaaaaa ,, cantik pon cantik , pemandangan pon okay , kira mmg berbaloi aa . seronok pon ,, HIHIHI . rumah dia , besar boleh masuk dlm 30 org kot , bilik ade 3 , bilik2 dia besar sangat2 ,, aku sukaaaa ! HAHA , yg paling best ! swimming pool , bukak tingkap dah nampak ! cisss , asal tak ddk tkt bawah jer en ? then aku ngn bonda turun mandi pukul 2 lebih , sebab dah tak tahan tgk kolam tu , kolam dia besaaaaaaaaaaar sangat ! selesa aa . tapi hmmm tu pon jam , HAHAH , dlm kolam jam ? gilaaaaakkk ! HAHA , what ? tak jadik ape2 dlm kolam ? heyy ! mestilahh , firstly ,ade org gelak kan aku jatuh kolam , ade org perli aku , eyy , mcm2 aa , HAHAHA ,, then last sekali , ade lahh beberapa orang mamat ni , err agak aa handsome dia kan , ambuii gatal aku ! BHAHAHA , haaa asyik pandang jer aku , wahwah , handsome aa jugak , weee , tapi aku jeling2 jer dia , yg syok tuh , dia asyik pegy dekat2 jer ohh dgn aku , wtf ?! asal eh ? ahhh biar aa dia , dah lepas pon ,. err aku berendam dlm kolam tu 4 jam kot , lama en ? sampai tercabut3 kuku aku ! ngeri tak ? ahhh biasa aa tuh , then naik pukul 6 , naik atas mandi2 siap2 pegy makan dkt pekan . :)


 12.12.2010
hari yg kedua nyer pulak , aku bangon around pukul 9:45 pagi , HAHAHAHA ,, malam tadik aku tido pukul 10 ngntok sangat , penat kot , HAHAHAH , aku breakfast , makan nasi lemak lagik ! HAHAHAHA ... then pukul 10 tukar baju pegy bawah , ape lagik kolam renang time ! BHAHAHA , aku ngn bonda turun berdua ,, HIHIHIHI .. terkejut kitaorg , sampai2 jer tgk2 , raaaaaamai sgt org ! jam dah dlm kolam tu , tapi kitaorg redah jer masuk kolam tuh , HAHAHAHA ,, mamat yg pandang aku tuh , dia ade jer dlm kolam tu , HAHAHA ,, main bola , weee ,, then dlm pukul 12 lebih , nenek teh , bonda , ayah , makngah ayu , mama n adik turun nak mandi kolam jugak , anniq comel jer ,, mandi dlm pelampung dia ,, HAHAHA ,, cute jer dia .. menggigil2 dia kesejukkan , HAHAHA ,, lama aa jugak dalam kolam tu , then tak silap 2 lebih ke 3 lebih naik atas mandi sebab nenek teh dah nak balik , plus nak pegy jalan2 makan sekali , HAHAHA , benda tak boleh lupa , siap bergambar lagik dlm rumah tuh , HAHAHAH ,, comel jer gambar nyer , nnt aku upload , *if Im free , merata2 port kitaorg pegy ambik gambar , HAHAHAHA , rindu nyer masa tuh.

OSTRICH FARM 
 After dah habis makan , kitaorg pegy kat ostrich farm , tgk burung unta , HAHAHA.. anniq lahh dia kan suka binatang . HUHUHU ,, best jugak pegy situ , tgk org naik burung unta tu , tgk org bagi makan , tgk baba black sheep , anak beruk , eyy macam2 binatang yg pelik2 aa , then ade baby monkey ni , comel sangat , nama dia JIJI/GIGIE entah aa , HAHA ,, serious comel sangat , HEHEHE , anyway kat sana memang panas kulit aku rasa mcm dh nak tercabot kot ! coz pedih ya amat ! and sape yg naik burung unta tu , dpt sijil , MALAYSIA BOOK OF RECORDS tu , tak silap aa , ye kott , hmm then HAHAHA , yg kelakar mama , nenek teh n anniq kene kejar binatang , HAHAHA , binatang ape entah ,, HAHAHA .. kelakar ohhh ! aku makngah ayu ayah bonda , tak sebab kitaorg dah blah dulu , HIHIHI .. kesian mereka ..
then dah selesai tu , nenek teh pon balik :'( aku ngn family aku pegy teluk kemang jap , jalan2 cari cendramata , HAHA , aku beli t shirt jer , comel corak dia , then pilih2 makanan ,,  usual lahh kan ?! HAHAHA , aku dah tak tahan gilaaa kan ,aku pegy beli spek mata , haaaa , RM 10 pon jadik aa , bertahan walaupon beberapa minit jer , coz aku dah tak tahan gilaaa , dah selesai shopping2 pegy expo kat pekan lagik satu tu , tak byk mende pon ,, hmmm ,, then balik resort balik. :)


 13.12.2010
hari terakhir , aku balik pukul 8 lebih mcm tu , check out kat bawah , hmm sedih ,, tinggal kan percutian aku :'( wuwuwuw ,, HAHAHA ! HEHEHE , then otw terus nak balik kg jap jumpa nenek ngn atok ... sampai kg pukul 11 lebih , then rehat2 jap . then nak balik shah alam, sampai shah alam around pukul 6 lebih macam tu ...... 

*aku enjoy sangat2 holiday kat pd , aku dapat tenang en fikiran ,, hmmm mmg gempakk aa holiday ni .. then the same time , mcm2 benda jadik kt aku , ade sedih , ade suka , ade duka .. hmmm lumrah kehidupan lahh tasya oii , HAHAHA ... okay next year nak pegy mana pulak eh ? tadaaaaaa in plan nak pegy Sabah Sarawak ! celebrate my birthday ! YEYYYYYY ! A dayyy !  20.3.1997 hari jadi aku ! yeayy , then celebrate , HAHAHAHA,, sukaaaaa ! (':     
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0