Wednesday, December 15, 2010

Laugh , laugh , laugh , laugh ,

HAHAHA ! mesti korang pelik kan ? dekat blog aku ni , tak kisah lah blog ke apa ke mesti aku asyik tulis 'HAHAHAHAHA' , 'GHAHAHAHAHA' , 'BHAHAHAHA' 'AHAHAHAHA' .. korang baca pon rasa mcm ape jer kan ? tak sebenarnya aku memang suka gelak , I'M EASY TO LAUGH ! HAHAHAHA , sumpah .. tak tipu ... Pelik kan ?
Heeeeeeee ,, biar lahhh ,janji aku happy kan ? kan ? Haa ! satu lagi masalah aku ni , semejak ni aku asyik salah eja jer , shit jer , memalukan betul ! shame , shame , shame , tak malu ! yeahh Its me ...

By the way nak cerita sikit apa yang aku buat hari ni , hari ni aku tengok cerita Lagenda Budak Setan , wahhh best lahh cerita tu , sukaaaaaaaaaaa sangat ! Sedih .. hmmm , HAHAHAHAHA ! novel dia aku tak habis baca lagi . Aiyooo ! biar lahh
Anyway . muka aku dah mengelupas , HAHAHA ,, tak sukaaaaaaaa ! tu lahh berendam lagik lama-lama dalam kolam tu , haaaa ! Hambik kauu !! padan mukaaa !! XD 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0