Saturday, November 20, 2010

Yeah !!! dah tak demam lagi ;-)

wow !! best nyer .. aku dh sihat kott , dh tak demam , just SELSEMA , BATUK , '_____' ahhh , tp nvm aa .. janji aku sihat rite ?! sukaaaaaa sangat .. anyway .. thanks god <3 coz bagi aku sembuh dgn cepat , wepieeeeeeeeeeeeeee !!! hehehe , so now aku dh boleh update ko lagi !!!! BLOG :) ... hmmm ,, bosan ohh .. fb ahhhh !! lama2 en , if bukak fb ,, rasa menyampah plus meluat rite ???? oh damn ! -..- .. tak tahu sebab apa , nasib jer aa ade blog ni ,, boleh lah aku update ,, set up apa yg patut ,, hehehe ... 

oh no , hari ni tk pergi mana2 ohh . mama ngn ayah tinggal en aku sorang2 kt rumah , dorang ingat en , aku sakit lagi .. padahal nyer tk ohh !! aku dh sihat kot ,, aku bangun2 jer. aku pegy  kt ruang tamu , mama , ayah , adik tak ade ,, hmm sah , sah aku kena tinggal , bhahahahah ,, kesian en ?? adoyai ..  tp hari ni apa nak buat eh ??? baca post2 yg lama ???!! HAHAHA , sure aku tergelak guling2 atas lantai kott ,, hahaha , aiyooo .. poningg  ! :( 

hmm , ajak kawan keluar ? HOHO mcm lah aku dapat , mama ngn ayah sure marah punya ohh , tak boleh , kena duduk rumah je aa kot , HAIYAAAAA . sooooooooooo boring ohh , ! haihhh!!.. ;S  nak text org , credit aku dh nyawa-nyawa ikan '_______' aiyooo , mcm mana neiyhh ,, tak pe aa .. baik aku tgk tv , ke apa2 benda2 yg patut aku buat , lagi bagus , heheh , 
kena tinggal sorang2 kt rumah ,, hmm , tp ., kalau mama and ayah balik karang , mesti dorang terkejut kot , semamlam aku bukan main tk larat lagi nak buat semua benda ,, tgk2 hari ni aku SIHAT & KUAT :)   HEHEHE ... 
 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0