Friday, November 26, 2010

wahai internet , kau nak penyepak ker penendang ?

haihhh , aku ni dah bengang gilaaaaaaa-gilaaaaaaa dengan kau ! INTERNET ! dari hari ke hari dah hilang sabar dgn kau ! pehal minggu ni ko buat perangai ohh ! shit , shit , shit .. aku dah tak boleh tahan dah , kalau ikut kan , hati aku ni ? sekarang ni jugakkk ! aku sumbat ko dalam tong sampah !!! hishh , sabar je lahh ! minggu lepas , aku tak sibuk sangat nk on ko ! ko tade pulak , buat hal en ?? saje jer kau ni !!!! cari pasal jer dgn aku !! kan ?? tak tenang hidup !! eiyyyyy ... aku !!! nak hempuk ko sekarang juagak boleh ???? bodoh ! ciban ! kastard ! ahhhhhhhh !!! stress , mcm orrg gilaaa dh aku ni dok p bengang dgn internet , ngok bin ngek ni .. errrrrrrrr grrrrrrr -,- ! sabar jerrr lahhhh ! 



*please internet , dont make me mad ! grrrr ! -,- 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0