Thursday, November 25, 2010

Fuck ! Shit !

okay , okay , cool down , cool down sayang , okay ! now aku boleh start ! boleh aku tanya korang something ?! okay , korang rasa mcm org bangang tak if ter-couple dgn COPYCAT ! ,, shit en ?? okay ! ape korang rasa .. kalau lah en ? korang ter-couple dgn copycat ??? bengang rite ???????? okay ! yeah ! shit punya manusia ! bengong , gilaaaaa ! semua lahhh dekat kau !! aku benci kau !!! guys ! korang tahu what ?? adelahh sekor jantan ni , tak layak panggil manusia okay ! dia copycat fb orang ! what the fuck ! okay semalam , aku dh rasa pelik gilaaa dgn fb dia , know what ? email dia .. tk masuk akal duh ! syazmyra5001@yahoo.com okay , this boy ! lelaki !! why dia guna email perempuan ! wow !! bodoh kan ? oke , yg ke dua .. ayat dia dekat bio !! sial ,, mcm ayat copycat ,, faham en ?! dia buat fb sebab what ??? nak tahu ape ??? sebab nk kawan dgn raaaaaaaaaaaamai org , sape yg berminat dgn dia juz jer , kepala hotak dia !!!!!!!!!! okay then , know what ?? dia kata dia sekolah dekat INTERNATIONAL SCHOOL OF KUALA LUMPUR ! yeahh , sekolah tu mmg ade ! then dia letak lah pic sekolah dia tu !! know what ????????????????? dekat google images , ade sebijik , sejibik , pic tu dekat google images , mcm dia save pic tu , then upload kt fb ! babi kan perangai ????? okay ! yg tolong aku settle en hal ni sara and mira ahh ,,


 so , now aku hope sangatlah ! yg dia taubat or mintak maaf balik dkt org yg dia copycat tuu !! bodoh en ?????????????????? 
haishhh .. nasib jer lahh tak percaya 100% if tak , haihh mampuss aku ! okay . benci  dekat copycat !!! macam dh tak ado muka !!! lantak aa muka ko , buruk macam mana sekali pun , at least ko jujur , tu kau ! oh no !!! mcm ape jer perangai en ?? ya allah ... okay so aku advice kt mana2 girl yg ade cita2 nak jd en dia boyfriend , please ! stop lah dgn cita2 tuu , okay ??? 
aku tanak org lain pulak jadi mangsa dia ! btw , aku pelik aa .. asal dia nak copycat pic org eh ?? then mengaku tu pic dia ! shit kan ?? aduhh !!!!!! kesian betul lah aku tengok copycat ni , lifeless like babi ! amik kau ! then life copycat aku tgk kesian sangat ohh , dh lah copycat org , then org dh dpt tau ! mesti aa org boooooooooo ! dia cukup2 en ?? dia tk ade rasa mcm org bangang ker ?? haihh !! kesian lah weyy !! 

*OKAY SORRY AKU TAK BOLEH TAYANG NAMA DIA KAT SINI ! SORRY SANGAT-SANGAT .. THANKS ,   
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0