Wednesday, November 17, 2010

:)

yeyey ! onyang dtg sini ... hehehe .. bestnyoooooo ! nk tahu sebab ape ?! sebab aku kn penakut nk tido sorang2 .. so onyang dh ade dia boleh temankan aku !!!!!!!!!!!! yes !!!!!!!!!!!!! klau x ucu ayu ngn ucu linda jer kot yg temankan aku yg penakut ni !! HAHA kantoi sudah !!!!!!!!! memandangkan roommate2 aku tk ade !!! aku ade roommate hihihhi , suka dia ;D anyway , aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA KORBAN :) TO ALL MUSLIM.... hehehe ... this year , as usual lah aku rye kt kg aku , sama ade kg n.9 or kt2 sini jer .. hehehehe ... this year aku balik , dua2 kg ... yg best giloooooooo , aku balik n.9 kg wawa :) .. balik pun ade dua sebab ! pertama , sebab wawa dh lama tk tngok onyang kt kg , and sebab kedua nyer nak ambik onyang dtg ddk kt rumah aku !!! heheeh ,, yeay !! ade kawan ... heeeeeeee :D tapi yg sedihnyer , onyang dtg sini , sebulan jer .. then dia nk balik , n.9 balik ... alaaaaaaaaa ,, sedih aa :'( dh aa aku jarang jumpa onyang !!!!!!!! hmmm ddk aa lama2 sikit , ddk terus pun tk pe , mklum aa , aku cuma ade sorang jer onyang ... sayang gilooooooooo tahu ... hehehe ... anyway today ! im sosososososo , happy !! :) bhahaah ade org teman aku tidoooooooooo ..... :)

haaaaa , td best gileeee kot , nk thu ape ?! kat n.9 hujan .. and kt kg tu ade lembu , kambing , kerbau bersepah2 kt jln .. hahaha hidup lg okay ! korang thu ape ?????? aku pergi amik gmbar ngn semua binatang tu ?? hahaha sengal x ?? of coz aa .. sengal , gileeee tak ?!?? aiyoooo ...  tp mmg best aa ,, ye aa if pegi zoo, binatang tu ddk dlm kdg je en ? tk feel lngsng .. ni betul2 punya !!! ;-) hehehe .. best aa .. then ade sekor kmbing ni , comel kot ... hahah (gile kn aku) tp betul doh , hehe , aku tk dpt amik gmbar ngn dia .. hahah .. mklom aa kmbing en busuk !!!!!!! wekkkkkk ! aku wangi gileeeeeee .. betul laaaaaa , then time aku amik gmbar tu , tk de aa aku pergi dkt2 dgn binatang2 tu , just brdiri tgh2 then blaaa aa cpt2 , tk nk aku kena sondol ,, hahah .. time yg best sekali , amik gmba ngn lembu ,, aku rse dh mcm kt New Zealand daaaaaaa ,, haha , im really9 enjoy :) oh cow im miss you so much .. lalala , (dia pun ciptaan tuhan jgk en ? tk salah kita sbg manusia nk sayang dia en , lantak korang aa ckp aku gile , ke ape ke , yg penting ak tk kcau hidup korang , that all)

Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0