Thursday, January 19, 2012

UPDATED!

Hello, Assalamualaikum guys! ;)


Oh yup, long,long,long,long time not update aite? hihihi, maleh plus busy chuiii, almaklum lah "dakdak" sekolah kn, lagi-lagi jadi "dakPMR" ni.. Woooo, busy gila! Oh ya! Rindu gila vavi nak update ohh ;( tapi tk kesampaian. Hehehe, facebook pun dah jarang update status merapu tuh, seriously aku mmg busy lah senang cerita! Tapi kalau bab-bab "tweet" ni tk busy, nyahahahahaha! Yeahhh, i'm more to twitter, so do follow me okeng? ;) 


Yeayyyyyy! next week cuti! yeayyy! Yeayy! Yeayy! boleh tidur, dah berapa minggu aku tk cukup tidur.. Seorang pelajar sekolah hendaklah tidur 8 jam okay.. So, aku selalu tidur 4 jam, 5 jam, 6 jam camtu.. mmg pegi sekolah nk tidur je lah kan, haihhhh...  Ni tgk lah cikgu bagi homework utk cuti sekolah, banyak gila!!! Baru hari Khamis, esk belum lg. Baru ingat nk holiday segala bagai sekali, hmmmmm -,-


Takpelah, nak PMR kan, nak dpt good result kan, so kena lah rajin sikit tahun ni.. Hehehehehe, haaaa! homework pun aku dah rajin gila nk buat sekarang, kalau dulu mmg aku pemalas gila bab-bab homework ni! hehehe, tapi skrg dh berubah.. kahkahkahkah :) tapi seriously bosan gila kot sekolah pagi! bosan sangat!!! Nk sekolah petang balik please!!!!!!! Nk jd form 2 balik pleaseeeee! Nk 2011 balik!!!!! *K MERAPU BABAI*


Actually tkde cerita nk cerita kot, hahaha.. Ade pun tp aku dah lupa, heeeee :D Oh ya! Td haaaaa, seriously mmg malu gila!!!! Gila lah malu dia.. Hahaha, nak tahu tak? aku tercucuk peha ketua kelas dengan gunting!!!!!! Maalu duh.. Sikit je lg nk terkena "benda alah" tu.. Ya allah, sumpah malu gila tadik! jadi bahan kot, tp tk ramai yg tahu arrr... Sesetengah manusia dlm class tu je yg tahu. Ya allah, tuhan je tahu apa aku rasa tadik..


Mcm nk lari satu padang sekolah pun boleh jugak, nak cover malu kot! Semua kawan dia nampak! Weh, aku tak nak masuk class tu esok.. Mesti korang pelik en mcm mana aku boleh sampai tercucuk dengan gunting..Hahaha, sebab aku pun taktahu bila masa aku pegang gunting tu.. Hahahahaha! haihhh,nasib baik tk bocor peha anak orang tu. Kalau tak, mampussss aku! -_____-''


P/s: Maybe update next month kot, entoh ler, tgk keadaan dan masa kayyy? hehehe :D
babai assalamualaikum, tk jawab dosa, kalau jawab sayang ;) 
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0