Friday, June 10, 2011

:-)

Hey there, teheeee, semalam mmg malas gila lah nak update.. Tp nak update.. Okay mood mcm keling sikit kan? Well :D.. Ohmygod, hujan lah.. Lebat kot.... Mcm mana nk keluar ni? Kayyy takpe naik kereta kn, bkn jalan kaki..... Anyway nk cerita pasal hari Rabu :-).. Yeahhh man! Hangout dgn Tonggek and Sara... Hahaha, Best la jugak... Actually Rabu tu aku kena pegy hospital , ade appointment sekali doktor takde, ade hal.. Kayy sama lah dgn hari ni.. Maybe esk kot.. Kesian mama ambil cuti dah 2 hari tp tak jugak pegy,pegy.. 




Mesti nk tahu kn aku sakit ape, HAHA.. Alaaa sakit yg takde lah teruk mana.. Actually kena jangkitan mata then aku ade demam sikit... Alaaa normal lah, aku kn selalu sakit keluar masuk hospital.. Ayah said : Hospital tu dh mcm rumah kedua kakak :-), Hahaha ... Memang pun.. Rumah kedua.. Aku kn lembik,degil sikit nk mkn ubat.. Memang selalu lah dpt penyakit kan? :-).. kayyy hari ni dah 2 hari aku tk mkn ubat, hahahaha... Aku rasa aku mcm dah sihat kot, nk makan ubat lagik buat apa.. 


Tak perlu, dah sihat :-), fyi kat rumah aku tu dah berlambak ubat, dah mcm farmasi kot.. Hahahaha.. Semua ubat aku, tp ada jgk aku rasa mcm menyemak ohh ubat-ubat tu , menyemak kn pemandangan lah, Haaaaah.. Lol.. Yeah! Esk pegy Summit nk cari angry bird punya patung :-) , hikhok jgn jealous... Hahaha, then nk pegy tgk KL, Gangster ! Here I come... Tp aku nk tgk Karak, alaaaa Umi takottt pulak.... Hmmm , kayy KL gangster pun boleh lah.. 


Esk, mama dgn ayah takdo :'(, balik kampung! Hahaha bagus kan aku tk balik? hihihi , heh tak balik mende, yg aku menginap dkt hospital tu mende... Kayyy tk payah balik lg... Dah jumpa nenek dgn atok kn? tak payah, tk payah...Hmmm, rasa nye kan , dh takde pape kot nk cerita.. Hujan pun dah lebat gilooo, line pun mcm harem ... So byebye lah, Assalamualaikum ;-) xx
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0