Thursday, May 19, 2011

Presentation =,=

Hey ! Smlm presentation . sumpah aku ckp mcm tah pape , harap je sama kumpulan dgn lelaki , tapi . HAMPAGAS ! Bengang ohh dgn Muazzam mcm bontot aku ckp --' .. Aku yg perempuan ni suara lagik kuat dari dia .. WHAT THE HELL ?! Lepas tu aku nih dah lah darah gemuruh , masa nak ckp tu agk gelabah ayam sikit , then si pondan *Muazzam pegy marah-marah aku pehal baca slow , 


Agak-agak kau nak rasa saiz kasut aku meh sini ! Stupid , kau nak kau baca lah samdol ! Tahu nak judge then suruh-suruh je . bangang tahap gaban kau nih tahu taak ?! Lepas tuh aku dh bengang , aku bagik je lah si pondan tu baca , then cikgu suruh dia baca kuat sikit , then dan-dan dia bagik alasan yg dia demam ... Terbaikk ahhh ... *THUMBS UP :) ! Bongek , lepas tuh aku , Nazihah and Putry yg baca ... Si pondan tu duduk je kat situ tgk org baca ... 


Sakit hati kan kalau ada org mcm tuh dalam group kita ? Aku time tuh kalau boleh nak je lempang muka dia , kerja satu pun tak buat , beli kertas mahjung haram ! bayar duit kertas mahjung dah berapa kali tersilap mmg tak lah kan ? so baca lah  kan ? baru lah adil .. Eiyyy  ! Mcm babih do dia tuh ... 


Hmmm , alhamdulillah dah lepas dah , heshh .. kalau ada presentation lagik , aku ta tahu laah nak ckp apa weh .. Hesh dgn cikgu yg tak habis-habis nak marah org je .. Tension kot belajar Psk mcm tuh , tah pape ... Kerja cikgu tuh takdo lain , marah, marah , marah and marah .. Benci --.


Kayy todaaaay (!) exam , hahaha ! Psv je kot , buat lek sudaaaa :) .. Omaiiiigad esok 20/5/2011 , bukan hari jadik adik aku , bkn hari jadik mama aku , bkn hari jadik ayah aku , bkn hari jadik Pak Mamat belakang rumah Makcik Timah jual apam balik tuh , bukan , bukan , .. Hantar folio GEO !!!!!!!!!!!! Omg ! Omg ! Omg ! Omg ! Omg ! Aku tak buat pape lagik der .. Satu pun tadaaaaaaaa ... Terbaik ahhhh ! Nih kalau mama tahu , mama tarik telinga aku , OMG ! OMG ! OMG ! OMG ! 


Mcm mana aku boleh lupa kerja tu ? Ya Allah .. What can I do ? buat mlm ni ? wahaaaaaaa , tak sempat lah dol .. Mcm mana nih ? nanti markah kena tolak ?! Alamak ! Taknak ! Alamak takot , alamak , alamak , alamak ! ... Tuh lah dia NURUL NATASYA sukaaaaaaaaaaaaa sangat buat kerja last minit , lepas tu lupa sana lah , lupa sini lah , hahaha ! bak kata Nazihah "minum jus semut banyak sangat" ... Hikhikhikhik ... Alaaaa ini kan Tasyooo kompem siap punyooo ;) Trust me :) 


Alaaa this week dgn next week tak boleh online fb :( Ayah tak bagik ... alaaaaa , boring ... kena study ... Heshh , rindu Facebook , lama tak bukak .. Update blog nih pun guna ucu punya lappy dgn broadband dia ... Hakhakahak , ayah tak tahu pun .. hehehehe ,, See , baik kan Ucu aku ? petuihhhh ! 


P/s : InsyaAllah folio Geo aku boleh siapkan malam ni jugak , Kot ............
Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0