Sunday, May 29, 2011

No !

Hello there ;-) , Hmmm , aku tak nak pegy kem tu ...... Tak nak , esok kot , tak naaaaaaaaaak ! Alaaaa , alaaaa , alaaaaa ..... Taaaaaaaaak naaaaaaaaaaaak ! Kayy , mesti pelik kan asal aku tak nak pegy , sebab .... Perhhhh nanti aku balik , aku berubah gila babeng lah , betul aku cakap , nanti dah tk kenal siapa Tasyooo , betul aku ckp , <-- perubahan secara mendadak , kau nak ke ? nak ? tk nak kan ? *Berubah menjadi terlampau baik lah senang cerita . 

Actually , kawan anak ayah aku pernah pegy Sofea . Dia dulu , free hair , lepas je balik dari kem tu , dia berubah gila babeng , pakai purdah , jubah and etc .. Perubahan yg mendadak bukan ? Dia kata , mula-mula je bosan rindu parents semua , lama-lama kita tak nak balik .. <--- Ayat yg selalu org guna , kalau nak suruh kita pegy , No man ! . Tp skrg Sofea dah lain , dah jadi hafizah kot , smlm dia dtg rumah aku , mmg lain gila lah ! 

So , aku pun pakai purdah jugak ke ? :O Hah ?! Not ready ;( ... Alaaaa , masalahnya jauh lah , tak nak lah aku pegy ... Kayy handphone mmg boleh bawak , tu tak risau sgt lah , boleh online , tweeting kan ? tp dah kalau hari-hari aku buat benda yg sama , tak ke credit aku habis , oh ya , cerita pasal duit , kalau aku pegy sana , mama dgn ayah bagi aku RM100 je weh , mcm mana nak hidup ? RM100 selama seminggu .. <---- Kau boleh ? Aku taaaaak !

Ok , kenapa aku ckp tak , sbb kalau ada nmpak barang yg kita berkenan , mesti nak beli kan ? lepas tu habis lah duit aku , mana nak cari duit ? call mama suruh hantar guna pos laju ? merepek lah gila .. Tak nak pegy ,, tolonglah jgn paksa pelase mom , dad ! I begging you ;-( .. Kayyy masih ada 19 jam lg utk aku pujuk mama dgn ayah , yeahhhhh ! SEMOGA AKU BERJAYA ! :-) 

Thanks for reading ..

 
Copyright by T A S Y 0 0 0